Slidingskor

Sv: Slidingskor

Du har helt rätt Wranglan, det var inte min avsikt att få ett slide utan vi gjorde bara ett stopp.

Jag kommer som sagt träna reining en gång i månaden framöver nu under hösten/vintern. Om vi fastnar för det så vi vill satsa mer på det så följer jag givetvis de "regler" som finns angående allt runtomkring med plates och allt vad det kan vara ;).

Som jag skrivit så ska jag förstås prata med min tränare om detta men som sagt så har hon fullt upp nu ett tag.
Hon har ju sett hästen även om han utvecklats mycket efter sist.
Han är ju ingen raket direkt :rofl:, men lite fart kan jag nog få på honom så småningom.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 403
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 784
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 298
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 248
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka