Husses häst...

Sv: Husses häst...

Hihi, pojkvännen ser ju riktigt förtjust ut!:D

Ja han är jätte glad för Wille. Går själv in i hagen till honom och allt. Han som inte ens följt med mig till stallet innan :banana:
Skönt att han bryr sig men ännu skönare nu när jag kan åka ut själv, för det kunde jag knappt inte i början :angel:
Det ska vara lagom intresse :rofl:

Här är mitt bidrag....

2707516.jpg

ååh vad fint! :love:
en sån skulle jag gärna haft nära stallet! Hjälp vad lyxigt! :love:

edit
Såg länken nu! :eek:
Vilket underbart ställe ni står på! Blir riktigt avundsjuk måste jag säga! :D

Senast ändrad:

*Kl*

Här kommer lite nya bilder på Wille och husse

Gott att bli kliad :bow:
23115969.jpg

23115970.jpg

Hagkompisen blev avundsjuk och ville oxå bli kliad
23115972.jpg

vi har oxå en husse som kommit på att lilla hästen är ganska mysig...
han är egentligen livrädd för hästar, små kan gå bra o vissa stora om han vet att de är snälla.
förra sommaren försökte min unghäst leka lite o råkade sätta en framhov i bröstet på han, vilket inte gjorde saken bättre... alla stora hästar e farliga... men nu när lilltjejen är dryga 2 och vi har flyttat till nytt stall så går han gärna med på promenader och vill gärna leda lite med... kunde till o med tänka sig åka o plocka av täcket en dag... men bara om hon går själv för vi har en väldigt otrevlig bortskämd häst i stallet med.
o så kom en ny häst till stallet en söt 2årig arab, husse går in i stallet tittar in i nya boxen o säger "oj, du var ju söt" klappar lite o säger sen "du verkar ju snäll oxå".
men han påstår fortfarande att han inte gillar hästar... haha

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 240
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 760
Senast: lizzie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 383
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Under första halvåret 2018 hade jag ingen närmare kontakt med någon häst en enda gång. Inte heller längtade jag efter det. Jag...
Svar
1
· Visningar
1 287
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka