SM på Okna

Sv: SM på Okna

Jag vill uttrycka min tacksamhet till alla funktiönärer och styrelsen i WRAS för en trevlig och bra ordnad tävling. Jag fick ett bra bemötande från första stund. Tack för sällskapet Mike, utan dig hade jag nog inte varit framme förrän sent på kvällen :). Jag tänkte på dig när jag kom hem, antagligen hade väll inte du börjat köra då antar jag. Skönt att det gick bra i alla fall :).

Det var trevligt att träffa er Texas och lewellyn, det är kul när man får ett ansikte på dem som skriver :)

Här kommer lite bilder :laugh:
Ingen super kvalite ( men det beror nog skit bakom kameran som inte kunde inställningar :o)
men tror ni ser lite i alla fall....

Tog med några på min svarta frieser pojke (som jag är barnsligt stolt över lika så mitt frieser sto)
som rörde sig lite på platsen under lördagen som jag fick hjälp att gå med, testa hur han var på tävlingsplats nämligen :laugh:

Enjoy!

http://www.friesiandreamteam.se//SM2008/album/

han är såååå stilig grabben din! :love:
och den första bilden från stallet var verkligen jättefin!!!

Karin: detsamma!

Ingen super kvalite ( men det beror nog skit bakom kameran som inte kunde inställningar :o)

Tog med några på min svarta frieser pojke (som jag är barnsligt stolt över lika så mitt frieser sto)
som rörde sig lite på platsen under lördagen som jag fick hjälp att gå med, testa hur han var på tävlingsplats nämligen :laugh:

Enjoy!

Guuuud vilken vacker häst/ar du har,otroligt fina ,,,sug åt dig!!!!:bow::bow::bow:

wiho en bild med oss pitebors ryggtavlor iaf, fast min var för långt bort för att synas :D

Tack vad goa ni är :o:bow::o:bow::o:bow:

__Jeanette, orginall bilden är MYCKET större kan jag avslöja ;)
sen solla jag lite annars vart det för mkt bilder :crazy:

Enjoy!

VERKLIGEN snygg häst du har:love: mycket bra bilder, till skillnad mot mina... Min kamera var visst fel inställd :devil: eller också innehas den av fel ägare :angel:

Många bilder på vårt folk såg jag, bland annat att Peter I hade en medalj hängande runt halsen på en av dem...:D

Det var nån officiell person som skulle ta bilder som man kunde köpa. Nån som minns vilken hemsida det var? / C

Wow, vilken häst!! Såg er inte där, var på sm.et, men lyckades missa den här snyggingen. impad. Rider du och tävlar honom också?
Jackpot

Först vill jag säga tack till alla som sagt så mkt snällt om ett av mina troll :bow: (dvs han som syns på bild;))

jackpot, ja jag rider honom men har ridförbud just nu & sitter tillfälligt i 4-hjuligt , har inte tävlat än men han är tävlad i dressyr i holland men har testat lite western med honom :laugh: Har det på video som jag kan rota fram så får ni lite skrattfest ;):D

Kanskse ställer upp med mina 2 nästa år :laugh:

Enjoy!

Hejsan :)
Jag såg dig och dina underbara Friesrar i stallet på Okna!
Fast jag fattade aldrig att du var du... SORRY...
Jag har fastnat på nåra av dina bilder har jag kommit fram till, kul!

/Emmi

Här kommer mina bilder från helgen!

Ingen användning utan tillåtelse är... tillåten. ;)
Ska ni ha någon bild på egen hemsida, bilddagbok, som avatar eller annat så vill jag alltså att ni frågar först. PM är bästa sättet.

www.requiem.se/~whistler/western_riding/album/index.html

(klicka på höger sida av bilden du tittar på för att komma till nästa)

Så mycket folk som var i farten så är det förståligt att man inte greppar vilka alla är & det blir nog fler ggr :laugh:

Whistler84 Fullkomligt LJUVLIGA bilder !!!!!:bow:

Måste säga att jag inte är jätte impad av Arenan som WRAS valt att lägga SM på de senaste två åren. Framridning utomhus, inga bra boxar, brännäslor och stora hjulspår på campingen, betala 200 kr för en hage man får bygga själv med eget material och 200 kr för el man inte får.

Men förövrigt är jag djupt imponerad av hur många som kom, trodde aldrig att det skulle vara såpass många anmälda som det var :) kul!

Är väll inte direkt nöjd med mina placeringar, gentemot de andra i samma klasser då jag såg flera som gjorde saker de skulle vart diskade för och istället fick medaljplats för. :confused: mycket lustigt!

Men jag hoppas att det blir bättre till nästa år! :)

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
674
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 489
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Pizza (hemgjord)
  • Sötpotatis