SM på Okna

Sv: SM på Okna

I sammanhanget tycker jag väl att anläggningen var helt okej, däremot för oss som kommer 120mil med en 12meters buss, blir det destosvårare att ta sig till ex. dusch.!
Jag är inte den som är kräsen, men när det inte ens finns rinnande vatten för att tvätta av sig så börjar man känna sig ganska rejält äcklig efter ett par dagar. När man åker på nått så stort som sm så förväntar jag mig rinnande vatten iaf.

Så en eloge till dom norrbottningar som körde oss till dom underbara duscharna utan tyck så mat åt minstone kunde blöta kroppen lite.!

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
674
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 489
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Specialsök (Röd kong)