Snart Western SM 29-31 aug

Sv: Snart Western SM 29-31 aug

Om Lotta står ut med hundarna i tältet så är det bara att spana efter en tjej med två cockrar för att få tag på mig... om inte annat kan ni titta efter scarfen/hatten med bruna och vinröda dreads undertill :)

Och tror ni att ni ser mig, så snälla säg hej - jag vågar sällan göra det själv :o :angel:

Självklart står jag ut med hundarna!!!!! Jätte kul att få dig med!!!;)

wihoo nu är allt packat och klart, vi börjar väl rulla fram emot lunch! Seee you!

tittade just igenom startlistorna... intressat att styrbjörn tävlar cuttingfinal mot sig själv... och mot sig själv... huh?

Hm...Intressant!!!

Ska vi se till att ge Styrbjörn lite konkurrens framöver kanske????:D

kl

jaha, då var det den aktuella helgen nu då!!

va kul det ska bli.
Själv ska jag dit på söndag och vara där på morgonen för att se trailen:banana:
seeU

Vad kommer det vara för tävlingar på söndagen? Hur länge kommer de hålla på?

vet inte hur länge det kommer att hålla på, men till kanske runt 17 tiden?

Söndag kl 8.00

32 Trail AA Open
33 Trail AA Youth
34 Versatile Horse AA Open Senior Mönster 1
35 Versatile Horse AA Youth Senior Mönster 1

Lunch
36 Working Cowhorse Mönster 8
37 Western Riding AA Open Mönster 3
38 Western Riding AA Youth Mönster 1
39 Team Sorting
40 Team Penning

kopierat från http://wrn.se/smstart.htm

Vem var där och tittade nu då?

/Emmi

Jag var åskådare på söndagen, tog dock inga bilder...:( Men jag såg dina vinster (emmi)! Grattis!!

Kosse klasserna var ju sååå roliga och titta på! Är så sugen på och va med själv..:D

Tror även att jag såg lewellyn, om det var du som hade ett brunt tält och en grå/svart cocker?

Jag var åskådare på söndagen, tog dock inga bilder...:( Men jag såg dina vinster (emmi)! Grattis!!

Kosse klasserna var ju sååå roliga och titta på! Är så sugen på och va med själv..:D

Tror även att jag såg lewellyn, om det var du som hade ett brunt tält och en grå/svart cocker?

japps, jag och texas hade tältet längst ner på campingen med den blå volvo combin brevid och mina cockrar var med hela helgen... fast på söndagen vägrade den äldre kliva ur bilen till slut så han fick stanna kvar och sova lite och jag tog bara med mig unghunden upp till ridhuset :P stackarna var helt slut efter helgen men jag har aldrig varit med om att hunden till och med morrar för att den inte vill vara med mer :)

japps, jag och texas hade tältet längst ner på campingen med den blå volvo combin brevid och mina cockrar var med hela helgen... fast på söndagen vägrade den äldre kliva ur bilen till slut så han fick stanna kvar och sova lite och jag tog bara med mig unghunden upp till ridhuset :P stackarna var helt slut efter helgen men jag har aldrig varit med om att hunden till och med morrar för att den inte vill vara med mer :)

Haha!! Vovven hade fått nog av camping livet...!

Då har jag alltså sett texas oxå!

Säger du, som var sån fegis innan :)

/Mike - som inte bet Texaz denna gången heller.......

Det var bara 2 Bukisar som hälsade på mig :(
Tack för gratulationen :)

/Emmi

det hade varit kul att få dem :)

Kram
Emmi

jag har inte kabeln hemma så jag har inte kunnat titta på bilderna än, det var så konstigt ljus i ridhuset så jag får se om det blev nåt alls... men jag slänger upp en länk när jag har fått över bilderna (det tar ett par veckor dock) och slängt upp det nya galleriet

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 054
Senast: Badger
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: Nova123
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 910
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025