Snart Western SM 29-31 aug

Sv: Snart Western SM 29-31 aug

*kl*

Jag önskar också lycka till till alla som deltaga.
Nyköping ligger alldeles för långt bort så det blir ingen resa.
För min del var det bra när det var på Greva ;)

*kl*

Jag önskar också lycka till till alla som deltaga.
Nyköping ligger alldeles för långt bort så det blir ingen resa.
För min del var det bra när det var på Greva ;)

Jag tycker att Nyköping, ja då börjar det likna nåt!!!;)

Ska dit och kika, en eller tre dagar!!!:banana:

Jag tycker att Nyköping, ja då börjar det likna nåt!!!;)

Ska dit och kika, en eller tre dagar!!!:banana:

Det hade varit kul att se anläggningen iofs men inte i år...för mycket annat vid den tidpunkten som händer då. Kom ju på att då är jag på helgclinic så det sket sig oavsett.
Nästa år kanske...vem vet...då kanske man tom. deltager :p

Det hade varit kul att se anläggningen iofs men inte i år...för mycket annat vid den tidpunkten som händer då. Kom ju på att då är jag på helgclinic så det sket sig oavsett.
Nästa år kanske...vem vet...då kanske man tom. deltager :p

Jamen visst!!! Då kanske vi ses som DELTAGARE!!!!:love:

Har väl än så länge inte riktigt bestämt det ännu eftersom jag vill prova det mesta nu då jag inte kunnat göra det med gammeltanten.

Det som ligger varmast om hjärtat är pleasure som varit en favvogren sedan start. Nu ska vi ju träna reining framöver och vi får väl se hur det går.
Rasen i sig har ju visat framfötterna inom denna gren så helt fy skam är dom ju inte där.
Sen om min klarar det är en annan femma.
Det är väl ridgrenarna i allmänhet som är intressanta för min del men kan ju hända vi provar på lite kossor också framöver.

Hm....det blev inte något direkt konkret svar men vi ska prova oss fram helt enkelt.
Trail är också något som jag tycker är kul.

Hahaha...........hm...låter som om vi kommer ha fullt upp ja och min pålle.

Jag är bara halvkvalad, pga att jag var bortrest till Malta på kvaltävling :(
Det får bli SM nästa år :D

Kan det vara anledningen till att det tydligen är dåligt med starter?? Att folk inte hunnit kvala färdigt än....Är ju jättetråkigt i såna fall:cry:

Okna ranch utanför Nyköping

Äsch, jag hade tyckt det var bättre om det hölls på Bullersta eftersom jag har gångavstånd dit:angel: menmen, man kan inte få allt!

Nån som kör förbi Nyköping och har en plats i bilen?

Gilly

Fast det skulle räcka med en start i B-tävling tror jag, eftersom många tävlingar blivit inställda. Men jag är ej säker.

Det har ju varit dåligt med "kvalklasser" så att säga. Så ja det kan säkert vara en anledning.
Westernsverige borde ta sig i kragen och anordna fler tävlingar! :laugh:

Det har ju varit dåligt med "kvalklasser" så att säga. Så ja det kan säkert vara en anledning.
Westernsverige borde ta sig i kragen och anordna fler tävlingar! :laugh:

Fast var det inte så att tävlingar fick ställas in tidigare för att det var för få anmälningar????:confused:

Är en lurig situation vi har hamnat i.... Frågan är om det verkligen finns så många ryttare att kvalen behövs... Eller blev det så
här när WRAS "stängde" SM för alla utom WRAS?

Tål nog att diskuteras om det ska bli bättre till kommande år...

Vi tänkte åka dit och vara med i teamsorting och teampenning:)
Ska bli roligt, trodde först att vi inte kunde det eftersom tävlingar inte blivit av så svårt med inkvalningen. Men nu behövdes inga tävlingar innan så vi kommer då. Wras tävlingarna med kossegrenar har ju inte varit så många direkt och iställt här och där.
Någon här som kommer att vara med i teamsorting eller teampenning?

Jag och mamma skall dit :)
Jag skall rida : Western Riding, Versitale Horse, Western Horsemanship och Trail
Mamma skall rida: Western Horsemanship, Western Riding och Versitale Horse :)

Vi åker egentligen mest för att nåra MYCKET goda vänner (fosterbrorsa till mamma och Fosterkusin till mig) skall dit och tävla :)

/Emmi

Liknande trådar

Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 054
Senast: Badger
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: Nova123
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 786
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 910
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka