Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Western Kan man kombinera w-sadel med reflex-ridtäcke i vinter? :confused: Hästen står alldeles vid vägen o alla ridvägar går längs vägen på...
Svar
7
· Visningar
1 118
Senast: ricca
·
Western Jag håller på o jobbar mycket med att ställa min häst utåt och inåt på volter, träna att flytta framdel och bakdel, sidepass...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Tender
·
Western Ja hur går man till väga för att lära hästen sidepass (från marken) ? Pållen kan det någolunda med hjälp av staket framför men inte...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: Tender
·
Western Avel och avel... Jag sökte lite gamla trådar för att försöka få svar men det var knapphändiga uppgifter som framkom.. Jag har en...
Svar
10
· Visningar
1 585
Senast: Lenita
·
Western Var upp och kollade på RHC i går. Fick en del bra bilder oxå :banana: Bilder från RHC Fler blider kommer på tisdag, har nått...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 259
Senast: lakrits
·
P
Western Hoj , är det någon som ska dit? Ligger i Johannishus i Blekinge. Jag ska dit.:banana: Gå in på hemsidan ewr.nu där finns proppen.
2
Svar
28
· Visningar
2 194
Senast: Paxinarion
·
R
Western Hänvisar från denna tråd: Hjälp mig börja rida! Är nu ute efter någon som kan lära mig rida western! Vore kul att prova på ett par tre...
Svar
1
· Visningar
2 318
Senast: Texaz
·
E
Western jag äger en knabstrupperkorsning som inte längre håller för hoppning eftersom han börjar bli gammal och har ryggproblem. Jag har starka...
Svar
2
· Visningar
822
·
Western Varför ska det vara så svårt att hitta sånna som är snygga och inte allt för dyra. Vill ha svart utrustning, sadel har jag hittat, men...
Svar
7
· Visningar
1 681
Senast: kryddelydd
·
Western Frågetajm igen ;). Sitter ni helt avslappnade med hela benen när ni rider eller är det bara underskänkeln? Håller ni om hästen och...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Elanor
·
M
Western Alla western ryttare vad tävlar ni i för grenar, dvs vad är ni mest intresserade av ? Är själv både dressyr och western ryttare.
2 3
Svar
45
· Visningar
3 173
Senast: docskingcalibar
·
C
  • Låst
Western Vem av sveriges främsta reiningtränare/-ryttare rekomenderar ni att skicka häst i träning hos? Egna erfarenheter? Tack för svar :)
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: gern
·
Western Hej. Jag behöver lite hjälp av er. Jag ska få en inhysning i mitt stall och hon har en westersadel. Vart kan man köpa en sadelhängare...
2
Svar
22
· Visningar
5 179
Senast: ricca
·
Western Jag hade en tråd ute för ca ett halvår sedan kanske där jag frågade om någon visste om man fortfarande fick rida freestyle reining på...
Svar
15
· Visningar
1 459
·
Western Nu har jag fått tag på svarta fenders...men nu skulle ja vilja ha svarta western stigbyglar...vart brukar ni köpa eran western...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: Kicki_83
·
T
Western En fråga från mig som inte är insatt - finns det några diskussioner om att ta in westernridningen i OS? Själv tycker jag att det skulle...
Svar
6
· Visningar
1 331
Senast: wrangler
·
S
Western Här komer min rumpa :D (hon är inte sned, står ojämt, surar mot den bruna hästen)
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 686
Senast: classie
·
Western Jag vet inte hur många gånger jag har frågat om det här, och lika många gånger har jag glömt. När man köper täcken från usa är ju...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: naivasha
·
Western Tänkte kolla om de fanns några i Dalsland, Värmland och Bohuslän. Då jag mer och mer blir sugen på denna gren, men de verkar vara ont om...
2
Svar
24
· Visningar
2 679
Senast: cowgirl81
·
Western En fundering från Texaz som tröttnat på att bo i obygden... Om man som jag vill träna på ranchgrenar, då tänker jag kossor och lasso...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 359
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka