Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lutar mer åt norr om Skövde tror jag, vill inte ha alltför långt för ungarna....
Beror ju dock lite på om/var jag kan få jobb också..
Hur som helst så blir det ju iallafall närmare till träning än nu
Låter ju som mina trakter
Vad ska du ha för jobb då?
Min gubbe jobbar där. De är bra betalt och de är jätte bra med shift jobb när man har djur tex häst.Ska göra det, även om far min säkert skulle gå i taket om jag jobbade där, han tillverkar nämligen kontorsstolar och konkurrerar med Kinnarp...
Min gubbe jobbar där. De är bra betalt och de är jätte bra med shift jobb när man har djur tex häst.
OK, låter ju bra!!!! Får väl helt enkelt hålla k*ft*n om vem farsan är...
Eller be honom öppna filial neröver
Klart att alla får plats. DET är ju inte det saken handlar om. Man ser ju bara i vardagen och här på buke hur många mil det är mellan dom olika grenarna...
Jag upplever inte att det finns nåt direkt avståndstagande mellan dom olika grenarna!
Tycker det finns många som är öppensinnade för andra dicipliner än sin egen. Främst handlar det om okunskap!
Och hålls focuset på hästen och hästsporten oavsett gren ser jag faktiskt inget problem med att alla dicipliner skall kunna samsas!
Jag tar som ett exempel och kopierar ETT inlägg från dressyrforumet.
............................................................................................
Men nu är det ju lite skillnad på western och dressyr. En dressyrhäst måste ju vara väldigt laddad och alert för att det ska bli bra, medan en westernhäst ska jogga runt på lång tygel utan några större krav jämfört med dressyrhästarna som anstränger sin kropp maximalt. Anspänningen måste vara större på en dressyrhäst, särskilt när den går mästerskap sådär..