EWR D tävling 23 aug

Sv: EWR D tävling 23 aug

Men namnet "Riding center" är kanske att ta i :p haha. Jag tycker ridhuset i Tingryd var så himla bra för då satt framridningshuset och ridhuset ihop. Jag kanske har sett ngn av er ngn gång när jag var ute och tävlade, eller ni kanske har sett mig?

Jag tävlade ett mycket vackert (och gammalt) newforest-arab sto vid namn Liza. Jag heter Clara Allansson och brukade tävla pleasure, horsemanship och trail (framförallt youth-klasserna). Tävlade även för WIG (westernryttarna i glasriket)

Liza kommer jag ihåg.. eh.. Sofia Pålsson Ejdetjärn heter jag iaf, har oftast huserat som Gateman, men bott en del i speakerbåset med. (..nu är jag verkligen Superanonym.. :angel:) Lockigt hår och alltid virrig.

Kommer du ihåg henne? Hur kommer det sig? Eller hon har nog varit ute och tävlat rätt mycket med olika ryttare, samt vunnit SM ju. Det var jättelänge sen jag tävlade, sist var nog -05.

Hästar kommer jag ihåg.. folk kommer jag däremot nästan aldrig ihåg.. :angel: finns flera ryttare som jag mött på tävlingarna som jag bara känner igen om dom sitter till häst.

Tror att jag speakrade Liza en vända, alt. var Gateman. Så många Wig:are har det inte varit på våra tävlingar trotts allt.

Det är möjligt, hon rejsade alltid som fasen på ärevarven :p Dom är väl inte anslutna till Wras längre hörde jag ngn säga.

Ska du inte tävla då? De e ju inte tjusigheten på banan som gör en duktig ryttare. Jag kommer ihåg dig , jag har varit speaker i många år.

Är dom inte? hade jag ingen aning om...

..usch, jag har för kass koll på saker å ting känner jag.

Se, tom. morsan kommer ihåg dig :)

Då va de klappat o klart. Ska bara får hem Bewildered från Gutis. Hon ska nämligen lära upp vår nya speaker. Vi synes på tävlingen alla glada.

Hej svejs. Vi överlevde . det blev en röd rosett i wp n , 6 deltagande ekipage. Jag o vinnaren var de enda som red på stång. Jag e ganska nöjd, Shoni tog tyvär fel galopp i vänster varv. Det är helt mitt fel då jag e ganska sned. Det bör tränas på . Domaren på talade det, annars hade vi plaserat oss bättre. Jag vet vad jag har att jobba på . Jag satte Bew i speaker båset för att lära upp en ny speaker, så det blir nog fin fint. Det är svårt att få folk till att spika. Tack o haj lever pastej

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 460
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat