Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Western Hej allihopa!:) tänkte bara fråga om en sak... Jag har ett Islandssto på 15 år,som jag mest ridit i skogen med. Jag har börjat bli...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Apache
·
Western Ja, som rubriken lyder - söker tips på westerninriktade häst-pryl-butiker i Halland och göteborgsområdet. Allt är intressant, framför...
Svar
5
· Visningar
2 263
Senast: B070715
·
Western Har någon av er provat B*rjes pool saddle? Hur är den i bommen, rak? Vidden? Ja berätta det ni vet... Hade tänkt skaffa en lite...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 267
Senast: Isabelle L
·
K
Western Är inte alls 100 på alla grenarna inom western, känner egentligen bara till barrel racing och trail (men är även osäker där:p), skulle...
Svar
3
· Visningar
1 528
Senast: Tender
·
Western Nån som vet vart man kan köpa gröna reningskydd , bak&fram?:p till ett befintligt pris?:D haha , man är ju inte gjord utav pengar ;)...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: vovicockokanon
·
Western Letar med ljus och lykta efter en clinic, vill göra ett rejält ryck med ridningen och inte lufsa runt längre:p Men hur hittar man på...
Svar
17
· Visningar
1 519
Senast: SKOGSRÅA
·
J
Western hej... Jag har et sto som jag tyvär inte hinner med. Jeg har tänkt att ha henne ute på foder/utlån, men tyckar att alle vill ha en...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Isabelle L
·
A
Western Hej Är det någon här som håller på med trickridning? skulle behöva lite hjälp..
Svar
3
· Visningar
1 109
Western Finns det någon westernryttare som rider med Sprenger bett? Var i den lokala butiken idag och fingrade lite på Sprengers 3-delade med...
2
Svar
29
· Visningar
2 282
Senast: alazzi
·
T
Western Vi funderar på att flytta till Höganäs , eller i närheten . Finns det någon klubb för western där ? Eller i närheten ? Vi har själva...
Svar
5
· Visningar
1 313
Senast: ishmanda
·
Western Skrev i Tjattertråden att jag tränat och bilder blev efterfrågat och här kommer några. Inte bästa kvalitet då de är från en film. Jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 378
M
Western Vad har ni använt/tänkt använda för hingst? Vad för sorts sto har ni? Här kanske vi kan utbyta lite erfarenheter(jag är AMATÖR!!) om...
2
Svar
25
· Visningar
2 313
Senast: anniequarters
·
Western 40kr start i E-klasserna, 30kr start för bedömning. www.mwr.se Snälla NÅGON måste vilja åka!!! *desperat*
Svar
2
· Visningar
778
·
Western vilken utav stångbettet tycker ni att jag ska köpa?;O jag vill ha ett som är väldigt effektivt men endå inte för skarpt.. vill...
2
Svar
21
· Visningar
2 104
Senast: Gordon
·
Western Nu när jag var på clinic så red vi för en tjej som har varit worldchampion i Barrelrace, och jag berättade att man fick 5 sek...
Svar
17
· Visningar
1 694
·
Western Vad föredrar ni? Jag är på mina vanliga sadlar jättenöjd med mina sympatexgjordar - de sitter bra, är följsamma, lätta att rengöra...
2
Svar
20
· Visningar
3 953
Senast: jolene
·
Western Ni kanske har hört denna men jag tipsar för den som inte har hört detta. Lyssna och njut. http://uk.youtube.com/watch?v=SdQIwGAt9UA
Svar
8
· Visningar
1 231
·
Western Som man kan titta på? Det är min favoritgren men det tycks mest finnas reiningfilmer på nätet. Har tittat på några fina filmer idag men...
Svar
6
· Visningar
1 083
·
Western Hej! Jag funderar på att skaffa Professional's Choice skydd till min häst, men det finns ju olika typer. Har försökt hitta vad det är...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Elanor
·
Western Hur tränar ni stop ? Jag brukar säga woah och sätta mig i stoppsits och alltid rygga direkt. men jag tycker inte att hon sätter under...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka