B*rjes Pool saddle

Sv: B*rjes Pool saddle

i det här fallet då det är en bra sadel för billig peng är det inget att fundera på tycker jag. jag tänkte mig en sån här sadel själv men min häst verkar vara i bredaste laget för den. tror inte den finns i x-wide...

ang. glasfiber eller inte så blir det vad/vilken som passar hästen bäst!

Sv: B*rjes Pool saddle

i det här fallet då det är en bra sadel för billig peng är det inget att fundera på tycker jag. jag tänkte mig en sån här sadel själv men min häst verkar vara i bredaste laget för den. tror inte den finns i x-wide...

ang. glasfiber eller inte så blir det vad/vilken som passar hästen bäst!

Vad har du för häst?? :)

Jag har ett fullblod men han har ganska bred och välmuskad rygg så på vanliga engelska sadlar har han vid. Hoppas att det kan passa. :) Vad tänker man på när man provar en westernsadel. (kommer ju även att ta hjälp av nån men det kan vara lite bra att kunna lite själv:) )

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 562
Senast: anna_panna
·
Utrustning Vår arab har hos oss gått med en äldre Morris &Nolan sadel (allround/hopp) 15/32 med u-format koppjärn. Den passar perfekt och är säkert...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Aifos
·
Utrustning Jag behöver tips på sadelmodeller! Jag är i taget och ska skaffa westernsadel till min appaloosa unghäst. Vilket i sig är sjukt svårt...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: VarjaLinnea
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka