Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min labbevalp välte kompostgallerhagarna Hoppa rakt in i dem
Min lyckades också välta kompostgaller, hon har ingen respekt för dem inomhus. Ute går det bättre.
Min tuss välte 1 kompostgaller dag 3 hemma, fick det över sig och har sedan dess en fruktansvärd respekt för kompostgaller.Min labbevalp välte kompostgallerhagarna Hoppa rakt in i dem
Ja det var det som hände min DSGMin tuss välte 1 kompostgaller dag 3 hemma, fick det över sig och har sedan dess en fruktansvärd respekt för kompostgaller.
Jag har aldrig någonsin haft valp i hage för att jag ska gå på toa, duscha etc. Inte ens när jag bodde själv med två hundar i en etta. Kanske skapar man större problem än nödvändigt ibland.Kan ju vara trevligt att kunna gå på toa eller duscha i lugn o ro
Beroende på hur man bor kan det ju vara lämpligare med en hage än med att stänga undan den i ett rum när man inte kan övervaka valpen hela tiden.
Min aussie hoppade över dem när hon var 9 veckor. Hittade henne på bordet i vardagsrummet när jag kom ut från duschen Den vuxna var kvar i köketMin labbevalp välte kompostgallerhagarna Hoppa rakt in i dem
oj! Hoppade? min labbe var en klump vid 9 veckor han hoppa ingenstansMin aussie hoppade över dem när hon var 9 veckor. Hittade henne på bordet i vardagsrummet när jag kom ut från duschen Den vuxna var kvar i köket
Oj, vid nio veckor tror jag inte Terror hade den spänsten Däremot blev han ju snabbt en Houdini som lärde sig att nosa och buffa för att hitta den svaga punkten och öppna upp. Det blev tävling mellan honom och ingenjörshussen. Hussen mötte honom vid hissen en trappa ner från kontorsplatsen en gång efter lunch, och hemma lärde han sig att lyfta av gallret från de rejäla och djupa krokar vi satt på väggen.Min aussie hoppade över dem när hon var 9 veckor. Hittade henne på bordet i vardagsrummet när jag kom ut från duschen Den vuxna var kvar i köket
Samma här. Däremot har jag kompostgaller framför skohylla och en spännande bokhylla (där allt möjligt bråte är samlat). Jag kan stänga in dem i sovrummet förvisso, det är där jag stänger in dem när jag ensamhetstränar eller av någon anledning lämnar dem hemma, men aldrig att jag håller på med valphagar osv.Jag har aldrig någonsin haft valp i hage för att jag ska gå på toa, duscha etc. Inte ens när jag bodde själv med två hundar i en etta. Kanske skapar man större problem än nödvändigt ibland.
Hon har varit en studsboll från dag 1, och helt utan självbevarelsedriftOj, vid nio veckor tror jag inte Terror hade den spänsten Däremot blev han ju snabbt en Houdini som lärde sig att nosa och buffa för att hitta den svaga punkten och öppna upp. Det blev tävling mellan honom och ingenjörshussen. Hussen mötte honom vid hissen en trappa ner från kontorsplatsen en gång efter lunch, och hemma lärde han sig att lyfta av gallret från de rejäla och djupa krokar vi satt på väggen.
Första valptiden funkade kompostgallrena bra i alla fall!
Har du hört uttrycket popcorn-valpoj! Hoppade? min labbe var en klump vid 9 veckor han hoppa ingenstans
Kan även tilläggas att innan hussen kom tillbaka från sin lunch så hade en annan kollega mött Terrorn vid hissen.Oj, vid nio veckor tror jag inte Terror hade den spänsten Däremot blev han ju snabbt en Houdini som lärde sig att nosa och buffa för att hitta den svaga punkten och öppna upp. Det blev tävling mellan honom och ingenjörshussen. Hussen mötte honom vid hissen en trappa ner från kontorsplatsen en gång efter lunch, och hemma lärde han sig att lyfta av gallret från de rejäla och djupa krokar vi satt på väggen.
Jag har aldrig någonsin haft valp i hage för att jag ska gå på toa, duscha etc. Inte ens när jag bodde själv med två hundar i en etta. Kanske skapar man större problem än nödvändigt ibland.
Oj, vid nio veckor tror jag inte Terror hade den spänsten Däremot blev han ju snabbt en Houdini som lärde sig att nosa och buffa för att hitta den svaga punkten och öppna upp. Det blev tävling mellan honom och ingenjörshussen. Hussen mötte honom vid hissen en trappa ner från kontorsplatsen en gång efter lunch, och hemma lärde han sig att lyfta av gallret från de rejäla och djupa krokar vi satt på väggen.