Sqha nationals 2008

Sv: Sqha nationals 2008

Vill på detta sätt hälsa till Emmi och hoppas att du får ihop några fler i hunter hack klassen. Det skulle vara kul om det blev en SM-klass. Jag skulle önska att man införde working hunter

Hej.
Jag håller med dig.
Vi måste gå ihop alla vi som vill och sätta lite press på folket i tävlingskommitén (vi får samla ihop oss och hoppa på dem på SM så kanske vi kan få det till Harvest.)

/Emmi

nu har vi 140 bokade boxar ungefär till SM (nationals)
Sammanlagt har vi 228 permanenta tävlingsboxar på området, plus ca. 50 privata boxar som tillhör Grevagårdens ägare och deras tränare.... Så det är rätt så stort här :)
/Emmi

Nu e det 133 bokade boxar :)
Men kan inte folk tänka sig att ställa upp i Hunter Hack och Amateur Western Riding så att det blir medaljklasser?
Det skulle vara så kul :)

/Emmi

Åhh..jag som så gärna hade velat va med i Hunter Hack... Synd att jag inte kan få skrället att stå normalt i trailern, för då hade vi tränat hoppntring för fullt just nu...

Jag använder faktiskt hoppningen för att förbättra trailen :)
De lär sig att läsa bommar och sammarbeta, plus att det är väldigt roligt :)

/Emmi

Nu är Grevagården fullt......

/Emmi

Jag kommer med vårat ettåringsto Zanna. Hoppas det blir efteranmälningar i open halterklassen bara annars får vi stå själva och det är ju tråkigt:crazy:
Menar du att det inte finns en enda box kvar?! Shit,nu blev man ju inte MINDRE nervös..

Härligt!!!! Jag ska försöka leta mig dit på fredag, undrar just om det är ok att släpa med sig transporten dit...Ska ju hämta häst på vägen hem;)

HUR fullt är det????:angel:

De är klart du kan ta med transporten du kommer i rätt så schysst tid så de finns parkering för dig med. Oroa dig inte så mkt. Du har också rättigheter. Sträck på dig och var inte så blygsam.:cool:

Jo fast jag kommer ju först mitt på dan på fredag, är ju en bit att åka...

Annars måste jag ju hitta nåt ställe att parkeraden på i närheten...

Har du tom trailer med dig och ingen häst är de ju ok. Då kan du ju ta besökar parkeringen i värsta fall. De brukar vara värre om man har hästen med sig...:crazy:

Ja hästen hämtar jag först när jag ska hem, tänkte dock lämna transporten på Greva över helgen för att slippa dra den fram och tillbaka till övernattningen hela tiden...

Visar sig väl hur fullt det är, i värsta fall får jag väl åka till hingstägaren och ställa den...

Lustigt att det kommer så många på denna tävlingen när tävlingen för bara några veckor sedan fick ställas in pga för få anmälningar...:confused:

Det finns lite platser kvar, men inte mycket.

Jag har ridit tre klasser, Silver, Guld och Guld har det blivit i dem :)
Silver i W. Horsemanship
Guld i Am. Trail
Guld i Sr. W.Riding :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 949
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Indigo15
·
Western I höstas började jag rida efter femton års (!!! vart tog tiden vägen?) uppehåll. Valet blev då att börja på en ridskola med...
Svar
4
· Visningar
3 453
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka