Sqha nationals 2008

Sv: Sqha nationals 2008

:eek: hjälp.... vi har helt kommit från longe line träningen nu eftersom han är under inridning... så det återstår väl att se hur detgår isåfall, om vi åker....

men det vore roligt att ses! :laugh:

Jag kommer säkerligen att bli hur imponerad som helst, kan ju absolut ingenting pm allt det här rasspecifika, men måste ju lära mig eftersom jag ju förhoppningsvis har en liten paint nästa år!!!!!:love::banana:

Jag kommer säkerligen att bli hur imponerad som helst, kan ju absolut ingenting pm allt det här rasspecifika, men måste ju lära mig eftersom jag ju förhoppningsvis har en liten paint nästa år!!!!!:love::banana:

ja det är ju bara att fråga om du undrar över nåt!

:rofl::rofl::rofl:

Ja det finns säkert bara EN sån kombination!!!:angel:

Någon annan på Buke som känner igen dig och kan visa kanske???? Ska ju träffa en del där....:love:

Ja, säkert!
Trevligt om man kan träffa några, och ta nåra öl på kvällen och snacka skit.. Eller?:angel::D

mellan 60-90 cm, oftast typ 70cm.... två små hinder....

/Emmi

Inne på banan känner jag igen Sidekick fort :D
Men annars vette 17. Det är svårare än man tror att känna igen internetfolk i verkliga livet!

Får se om jag dyker upp som publik! Vi tänkte efteranmäla oss, men hittar inga all-breedklasser :confused:

Vill på detta sätt hälsa till Emmi och hoppas att du får ihop några fler i hunter hack klassen. Det skulle vara kul om det blev en SM-klass. Jag skulle önska att man införde working hunter

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 949
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Indigo15
·
Western I höstas började jag rida efter femton års (!!! vart tog tiden vägen?) uppehåll. Valet blev då att börja på en ridskola med...
Svar
4
· Visningar
3 453
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka