Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer
pluss att de fick brons medaljen från Hunter Equitation och Silver medaljen från Youth Western Pleasure
Ja så nu blir nästa tävling stora skedvi,fast jag håller mig på D nivå på lördan.Man kan väl kanske inte hoppa upp på C om man inte skrapat ihop poäng??,med tanke på uppklassnings systemet.
Ja så nu blir nästa tävling stora skedvi,fast jag håller mig på D nivå på lördan.Man kan väl kanske inte hoppa upp på C om man inte skrapat ihop poäng??,med tanke på uppklassnings systemet.
Fast du får ju inte rida samma gren på olika nivåer, inte under samma tävlingsdag!
Jesus vicket team ni är, stort grattis från hela familjen, kram på digJag var med
Jag fick Silver i Amateur Western Horsemanship.
Silver i Senior Trail
Guld i Senior Western Riding
Guld i Amateur Trail
Guld i Amateur Western Riding + Silver på mammas häst i samma klass.
Sen dubbelvann jag Hunter Hack (för få anmälda för SM klass)
och Dubbelvann Amateur Cutting (för få anmälda för SM klass)
och så var jag 5+9 I Amateur Hunter Under Saddle
och 2+5 I Amateur Hunt Seat Equitation, den dommaren som hade mig som femma var tillfälligt sinnesförvillad vad jag vet, ingen fattade nånting...
Missade min första Halter Start (Open)
och vann (men var ensam) i Performance Stallions Halter Amateur, och blev dessutom Reserve Champion Stallion i Amateur.
Ganska bra helg med andra ord skulle jag vilja säga
jo det får du!
det har jag gjort flera gånger detta år, och många andra av mina vänner.
här är det typ "standard" att rida tex C-D eller C-B av samma gren på tävlingarna...