J
Joice
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???
Hon heter Cuts and Bruises.
Hon heter Cuts and Bruises.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prutt på dig!
Jag ska hålla dig uppdaterad. om jag får välja så skulle jag vilja ha ett sto av en viss anledning som jag tror att du redan känner till.
Lugn och fin nu wrangler, jag hoppas på ett stoföl efter mitt sto som är dräktig med Frame/overo hingsten (I was Framed) så jag med tiden kan lägga Colour Your Dash på henne.vad? vad känner jag till? Vilket sto? nu har jag missat nåt här...? Eller är jag trög som vanligt?
Hon fölar sent i Juli så mycket kan hända, men vi får hoppas på det bästa. Hon är 170+ och hingsten är ca 165-168cm stort blir det.Det förstår du väl att jag blir halvhysterisk när jag tror att det finns nåt som jag ionte har koll på!
Guuud vad häftigt, flera renrasiga fullblod i paintrasen... snääälla hör av digom du behöver nån av dom riden i hunter
Näääär föööölar hoooon??????? *skriker*
*funderar på när jag ska komma o våldgästa*
Hon fölar sent i Juli så mycket kan hända, men vi får hoppas på det bästa. Hon är 170+ och hingsten är ca 165-168cm stort blir det.
*kl*
Två månader kvar tills min kärring kläcker....
Åååååhhhh...... får man köpa in sig? *blinkar vilt*
Kul hade önskat det va min.
Japp ni måste komma så kan vi prata häst äta gott och dricka paraplydrinkar. Det vore skit skoj.
Japp jag håller med digHihi, kan bli intressant....
Japp ni måste komma så kan vi prata häst äta gott och dricka paraplydrinkar. Det vore skit skoj.
Japp jag håller med dig
Ja kom du bara Vi skrapar ihop ett stort gängJa så kan jag supa dig under bordet och sno dina hästar Eller tvinga dig att skriva under leasingpappren iallafall!
Ja trångt ska det vaJa, du har ju tillbringat rätt många timmar hopklämd med mig i en bil så........
Ja trångt ska det va