L
Luxus
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???
Oj, Yes
Nu tror jag poletten trillade ner
Oj, Yes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, Yes
WOW....har gått igenom alla fuxston i hela huvudet.....
Tävlingsdags snart igen eller??? Har du nån liten pålle eller pålla??
Och framförallt...har du en raskatt *snobberi*
Är tyvärr långt i från tävling, min målsättning nu är att kunna komma upp på hästryggen under våren
Pålla är kvar, hon har dock fått Lååång semester men inget hon verkar misstycka om (lat)
Katterna är tyvärr inga raskatter, men nästa blir det garanterat
Japp...du e "on the right track"....
Den hingsten efter lite tillväxt, ridmuskler och ett showrecord....jaa då borde det bli något av det bättre här i Sverige....
Sååååå...Qtrsforpleasure...huuur blir det med hingstens showrecord??? Och när får vi se lite "proffsbilder" på rödfot??
Ja... det börjar verkligen bli dags för lite bättre bilder!
Han ser ut som en islänning i pälsen nu, inte så snyggt!
Ja... det börjar verkligen bli dags för lite bättre bilder!
Han ser ut som en islänning i pälsen nu, inte så snyggt!
Nya bilder, nya bilder
*frågar snällt*
Uppställd?
Ta en titt på Consider Him Good....stammen är bara helt otrolig..sen om han får lite ridmuskler och blir av med en MASSA vinterpäls....mumma
Du får gärna skriva hemsideadress så jag kan kolla!!!
På tal om det, så hörde jag att du hade ringt.....
Jag är bokad va?
GDL- En stark hingst med mycket karaktär, bra stam och ett otroligt show record med tanke på hans olyckor/skador, en mkt bra nedärvare där avkommorna presterar.Hur har psyket blivit på hans avkommor?
Uppfattar honom allt för stökig för sitt eget bästa, men det är inte säkert att avkommorna blir sådana,
GDL- En stark hingst med mycket karaktär, bra stam och ett otroligt show record med tanke på hans olyckor/skador, en mkt bra nedärvare där avkommorna presterar.Hur har psyket blivit på hans avkommor?
Uppfattar honom allt för stökig för sitt eget bästa, men det är inte säkert att avkommorna blir sådana,
Jaaa, visst har han varit stökig inte tu tal om det...Avkommorna skulle jag vilja säga är bra tävlingsdjur, men kanske inga amatörhästar
Dom är otroligt smarta och nog kanske lite bitchiga, dock är dom inte hårda i skallen som tex.......Sk...............W
------f.låt-----