Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Oj, Yes

Nu tror jag poletten trillade ner:D

Oj, Yes

Nu tror jag poletten trillade ner:D

WOW....har gått igenom alla fuxston i hela huvudet.....;)
Tävlingsdags snart igen eller??? Har du nån liten pålle eller pålla??
Och framförallt...har du en raskatt *snobberi*
:)

WOW....har gått igenom alla fuxston i hela huvudet.....;)
Tävlingsdags snart igen eller??? Har du nån liten pålle eller pålla??
Och framförallt...har du en raskatt *snobberi*

Är tyvärr långt i från tävling, min målsättning nu är att kunna komma upp på hästryggen under våren:D

Pålla är kvar, hon har dock fått Lååång semester men inget hon verkar misstycka om (lat)

Katterna är tyvärr inga raskatter, men nästa blir det garanterat:D

Är tyvärr långt i från tävling, min målsättning nu är att kunna komma upp på hästryggen under våren:D

Pålla är kvar, hon har dock fått Lååång semester men inget hon verkar misstycka om (lat)

Katterna är tyvärr inga raskatter, men nästa blir det garanterat:D

Åhhh...lycka till med ridningen...och semester brukar dom aldrig misstycka till!!
Och det där med raskatt....har ALDRIG haft en förut:angel:...men nu har jag en:love:....he, he du får beställa en...liten....:D

Japp...du e "on the right track"....
Den hingsten efter lite tillväxt, ridmuskler och ett showrecord....jaa då borde det bli något av det bättre här i Sverige....:)
Sååååå...Qtrsforpleasure...huuur blir det med hingstens showrecord??? Och när får vi se lite "proffsbilder" på rödfot??:rofl:
:banana:

Ja... det börjar verkligen bli dags för lite bättre bilder!

Han ser ut som en islänning i pälsen nu, inte så snyggt! :D

På tal om det, så hörde jag att du hade ringt.....

Jag är bokad va? :D:angel:

Sååå vad blir sammanfattningen av HUS/PL hingstarna i Sverige idag??
Dom enda jag skulle kunna tänka mig att betäcka med är GDL, Consider Him Good, Whatafrecklynxkent och möjligen Hi Tech...som jag ju tidigare sagt att jag inte sett på länge.

GDL- En stark hingst med mycket karaktär, bra stam och ett otroligt show record med tanke på hans olyckor/skador, en mkt bra nedärvare där avkommorna presterar.

Consider Him Good- Stammässigt älskar jag denna långbenta kille, behöver tävlas, men väl värd att chansa på.

Whatafrecklynxkent- Bra stam, läcker, stark nedärvare, kanon show record. Snygga avkommor.

Hi Tech- ??

Övriga som diskuterats som inte behöver vara ett dåligt val är väl CC som jag då tyvärr anser har dålig hingstkaraktär och Mighty Bear som är välstammad och snygg, men som borde ha ett show record i performance..och som även nämnt tidigare..han är byggd för lite mer explosivt arbete..

GDL- En stark hingst med mycket karaktär, bra stam och ett otroligt show record med tanke på hans olyckor/skador, en mkt bra nedärvare där avkommorna presterar.
Hur har psyket blivit på hans avkommor?
Uppfattar honom allt för stökig för sitt eget bästa, men det är inte säkert att avkommorna blir sådana,

Senast ändrad av en moderator:

Hur har psyket blivit på hans avkommor?
Uppfattar honom allt för stökig för sitt eget bästa, men det är inte säkert att avkommorna blir sådana,

Jaaa, visst har han varit stökig inte tu tal om det...Avkommorna skulle jag vilja säga är bra tävlingsdjur, men kanske inga amatörhästar :angel:
Dom är otroligt smarta och nog kanske lite bitchiga, dock är dom inte hårda i skallen som tex.......Sk...............W :angel:
---:o---f.låt-----

*KL*

Nu finns det lite info om Creditor Canyon på SQHA's hemsida då han är ansluten till breeders -08

Är det bara jag som tycker att en del hingshållare är lite "hemliga" eller är det bara för att man är van vid att alla ska ha hemsidor osv nuförtiden?

Personligen har jag fått mer "reklam" från de utländska hingstarna än de (få som finns...) svenska...

Man kan ju hoppas att detta sto kan få fram en fin hingst till galoppen eller jag menar Pleasure. Det är hon som ska få ett föl efter Fullblodshingsten I Was Framed som du wrangler inte tyckte om.*LER*
brutta%20hemsida.jpg

Bild%20till%20hemsida%20Bruttan.jpg

Hoppas jag kan göra något för galoppav....... paintaveln.Blink.

Liknande trådar

M
Western Jag letar efter en pleasure/hunter hingst till mitt paintsto att betäcka med nästa år. Men det verkar dåligt med dom??? Eller??? Har ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 126
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka