ranch team challenge

Sv: ranch team challenge

Kan förstå att det är typ Sista natten med gänget stämning den sista veckan. Men vi har varit där under Ranch Horse Classic dgarana alla åren och det är då jag märkte en stor förändring i år på antalet fulla ungdomar på camping och saloonen.
Detta är iofs en tendens man ser ute på stan också. Våra gamla vattenhål med mogen publik har helt tagits över av tonåringarna:devil:
De för att de verkar som de flesta föräldrar verkar ha typ av fri uppfostarn på ungdomar idag. Men se på dom vuxna de är ju ingen respekt bland folk längre här i svergie. Kolla hur folk snackkar skit om varandra hela tiden så är de inte i usa. Dom visar fortfarande stor respekt till varandra. Yes,mam.Thank you mam. osv.
De skulle inte vara så dumt om vi tog och tänkte lite på det.
Ungdomarna idag är pinsamt ohyffsade och vuxna med. Kola påall jävla otrogenhet bland campinggästerna. Tex.
*Ursäkta var bara tvungen.*

Kola påall jävla otrogenhet bland campinggästerna. Tex.
*

Ooops - har jag missat nåt:confused: Har du sån koll på campinggästernas sexliv:confused:

Men visst jag håller med dig, bristen på respekt (mot andra människor överhuvudtaget) är oroande.
Ordet respekt betyder tyvärr att vara rädd för någon via våld för dagens ungdomar (givetvis inte alla)

Ooops - har jag missat nåt:confused: Har du sån koll på campinggästernas sexliv:confused:

Men visst jag håller med dig, bristen på respekt (mot andra människor överhuvudtaget) är oroande.
Ordet respekt betyder tyvärr att vara rädd för någon via våld för dagens ungdomar (givetvis inte alla)

Nej nej! Jag menar i allmänhet.
Man hör ju rätt mkt när man bor på camping vad som diskuteras osv.:rofl:

Hej Jag har pratat meden lagmedlem ur laget som kom tvåa och han sa de, Att nästa år MÅSTE du skrapa ihop ett lag de var sketa kul han hade fått blodad tand för att tävla nu. och de var ju ingen dålig prispeng till 2a platsen. 10pappdelat på 3, rätt schysst!
Jag tror de var för varmt för folk att stå där och sen spred sig ryktet tyvärr fort att de inte skulle bli nått och och de sen bara var 3 lag men de var igentligen 4 lag.
Dom ska flytta datumet till nästa år så de inte krockar med Hjoko. kommer inte ihåg vad dom sa för helg/datum.
Men dom ska satsa till nästa år med.

Du kan skrapa lite här!!!!:rofl::rofl::rofl:

Jag skulle jättegärna vara med bara jag hinner träna tillräckligt, har ju t ex ingen erfarenhet av kor:angel:

Men även om kosan inte bär söderut i vinter så kommer jag att försöka hitta någonstans där jag kan få träna och lära mig mer, är min absoluta ambition!!:laugh:
Så nästa år vill jag OCKSÅ vara med!!!!:bow:

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 741
Senast: Mia_R
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 676
Senast: corzette
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka