Ni som tävlar western med fullblod!! :D

Sv: Ni som tävlar western med fullblod!! :D

Hejsan Nu äntligen har jag haft tid att sitta vid datorn lite...... Jo, jag tävlar fullblod! Hans namn är Alrazzi och detta blir hans tredje karriär i livet. Först gickan löp tills han var 6 år. Därefter dressyr och nu, 23 år gammal, är han en fantastisk liten westernhäst. Jag rider Horsemanship och Riding framför allt men hoppas kunna utöka antalet grenar lite framöver.

Vi tävlar för allsvenskan div 2 i år och HCWR (vår klubb) gick hem med segern den här gången. Nästa tävling blir Riksfinalen i Strängnäs den 2 augusti. Där ska vi försvara förra årets guld åt distrikt väst. vänliga hälsningar Ingela och farbror Rasse
Hej!!! Va roligt med fler fullblod!! :D Vad tycker du att han är bra på/har lätt för och vad har han inte så lätt för???

Ni andra får gärna svara på samma fråga!! :):banana:

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 706
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 484
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka