Sun City Roundup

Sv: Sun City Roundup

Vilken trevlig stämmning de va här inne på western nu för tiden... Så många inlägg efter min fråga, å ingen som kunde bemöda sej me att svara... Jag gör så att jag letar reda på sun citys hemsida å kikar där ;)
oj de bidde lite trådkapning om träff..du sätt på dig ett lila /vitt band om v handled..;) nästa helg e' tävlingen torsd- lördag:idea:..vi är där lördag kl 09,00 kolla på reiningen och em tror jag det skulle va lite racer klasser..barrel race mm.

Vilken trevlig stämmning de va här inne på western nu för tiden... Så många inlägg efter min fråga, å ingen som kunde bemöda sej me att svara... Jag gör så att jag letar reda på sun citys hemsida å kikar där ;)

Ursäkta, missade helt din fråga faktiskt.....har för mycket i skallen just nu...:crazy:
17-20 juli på Lillerud.

och var ligger Lillerud?

MMPersson, som kommer med lila band runt vänster handled...

Det ligger ca 1 1/2 mil utanför karlstad man kör på E18 mot Oslo svänger av där det står Vålberg och sedan kommer Lilleruds Naturbruksgymnasium på vänster sida kanske 1 km efter avfarten...
kolla på hitta.se annars

Det ligger ca 1 1/2 mil utanför karlstad man kör på E18 mot Oslo svänger av där det står Vålberg och sedan kommer Lilleruds Naturbruksgymnasium på vänster sida kanske 1 km efter avfarten...
kolla på hitta.se annars

gracias

MMpersson

Tack Anneli och Lenita! Ska verkligen försöka ta mej upp på lördagen, hoppas ja inte jobbar då skulle va jättekul att se!

Asch, då, jag vet ju vem du är så jag kommer och knyter ett lila band i svansen på vackra hingsten:rofl::angel:
Håller tummarna för att ni kan tävla, vill så gärna se er Freestyle Reining igen!!!:love:

Tack så mycket :)
tyvärr blir det ingen cutting för mig den här gången, hittade en hovspricka på Junior i förrgår, så jag chansar inte, utan rider lite andra klasser istället :)
men Freestyle blir det absolut :)
Måste prova att rida till den nya musiken.... hoppsan, har inte provat det ännu....
Imorron (Söndag den 13/7 fyller jag år :) )

Kram Emmi

då får jag hoppas att vi träffas ofta :) *blink, blink*

/emmi

*knapp och trådtjuv*:laugh:
vet ni vad alla har missat i dag:confused:

Att säga grattis till docskingcalibar/EMMI
Hon fyller faktiskt år idag grattis på dig:bump:

(ser fram i mot att få se din freestylereiningritt)/;)

*knapp och trådtjuv*:laugh:
vet ni vad alla har missat i dag:confused:

Att säga grattis till docskingcalibar/EMMI
Hon fyller faktiskt år idag grattis på dig:bump:

(ser fram i mot att få se din freestylereiningritt)/;)

G R A T T I S E M M I​

MMpersson

allå alla kunniga

tävlingarna går i ridhus, får man ta hundar med sig in?

MMpersson

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 607
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka