A
Anneli
Sv: Sun City Roundup
alla vet vem du e'Tur att du vet vem jag är iallafall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alla vet vem du e'Tur att du vet vem jag är iallafall
oj de bidde lite trådkapning om träff..du sätt på dig ett lila /vitt band om v handled.. nästa helg e' tävlingen torsd- lördag..vi är där lördag kl 09,00 kolla på reiningen och em tror jag det skulle va lite racer klasser..barrel race mm.Vilken trevlig stämmning de va här inne på western nu för tiden... Så många inlägg efter min fråga, å ingen som kunde bemöda sej me att svara... Jag gör så att jag letar reda på sun citys hemsida å kikar där
Vilken trevlig stämmning de va här inne på western nu för tiden... Så många inlägg efter min fråga, å ingen som kunde bemöda sej me att svara... Jag gör så att jag letar reda på sun citys hemsida å kikar där
Ursäkta, missade helt din fråga faktiskt.....har för mycket i skallen just nu...
17-20 juli på Lillerud.
och var ligger Lillerud?
MMPersson, som kommer med lila band runt vänster handled...
Det ligger ca 1 1/2 mil utanför karlstad man kör på E18 mot Oslo svänger av där det står Vålberg och sedan kommer Lilleruds Naturbruksgymnasium på vänster sida kanske 1 km efter avfarten...
kolla på hitta.se annars
och var ligger Lillerud?
MMPersson, som kommer med lila band runt vänster handled...
Tack Anneli och Lenita! Ska verkligen försöka ta mej upp på lördagen, hoppas ja inte jobbar då skulle va jättekul att se!
Asch, då, jag vet ju vem du är så jag kommer och knyter ett lila band i svansen på vackra hingsten
Håller tummarna för att ni kan tävla, vill så gärna se er Freestyle Reining igen!!!
Tur att du vet vem jag är iallafall
Där.. *Pekar*
Skäggskrutt som har klocka med lila urtavla och rosa armband med små hästar på vänster handled....jämt...
då får jag hoppas att vi träffas ofta *blink, blink*
/emmi
pussen och kramen till dig
MMpersson
*knapp och trådtjuv*
vet ni vad alla har missat i dag
Att säga grattis till docskingcalibar/EMMI
Hon fyller faktiskt år idag grattis på dig
(ser fram i mot att få se din freestylereiningritt)/