Sun City Roundup

Sv: Sun City Roundup

Kul att ni kommer!!!
Om du är blyg så får väl jag nypa tag i dig och dra fram till Annelisan då....;)

Ja annars nyper jag na....Vi sågs ju på Chappen, så...Även om jag då inte ens sa hej:p....

Anneli vill jag gärna träffa me!!! Å Skogsråa!!!

Ja annars nyper jag na....Vi sågs ju på Chappen, så...Även om jag då inte ens sa hej:p....

Anneli vill jag gärna träffa me!!! Å Skogsråa!!!

Hörni på lördan kan vi väll ha ett rosa band i håret alla Bukare så vi hittar varann:D

Hörni på lördan kan vi väll ha ett rosa band i håret alla Bukare så vi hittar varann:D

Rosa band!!!:eek:

Är du galen???:D

Ajdå, jag trodde Lenita skulle tussa ihop oss alla:angel:, fast hon kanske har det liite körigt???

OK, säger du det så, klart att jag kan ha ett rosa band om så är!!!

verkar ju vara en del bukisar som ska dit iallafall!!:love:

OK måste jag så gör jag väl det då

*noterar, rosa band i håret under lördagen i Karlstad*

Jag kan sätta det rosa bandet runt min nya hatt....

tjohej

MMpersson

Vi kan även skriva namn på bandet så vi vet vem vi träffar

*fniss*

Om det behövs kan jag sätta en namnlapp på bröstet.....

jag vill verkligen träffa er nu när jag sett er här på buke...

MMpersson

OK måste jag så gör jag väl det då

*noterar, rosa band i håret under lördagen i Karlstad*

Jag kan sätta det rosa bandet runt min nya hatt....

tjohej

MMpersson

Jamen DEN var bra, naturligtvis rosa band runt hatten!!!:D

Fast kan ju vara spännande om man INTE vet vem det är utan måste gissa!! :p

Och sen kanske folk tror att det är någon spännande sekt (och det är det ju!!!!) och börjar sätta rosa band både hit och dit...Då blir det rörigt!!!:rofl:

Ser förresten framemot att få se Janne i rosa band!!!:bow:

Kul att ni kommer!!!
Om du är blyg så får väl jag nypa tag i dig och dra fram till Annelisan då....;)

hehe :)
Det är bara att komma fram, jag har ingen aning om vem som är vem .... som vanligt ganska så lost...

/Emmi

Jamen DEN var bra, naturligtvis rosa band runt hatten!!!:D

Fast kan ju vara spännande om man INTE vet vem det är utan måste gissa!! :p

Och sen kanske folk tror att det är någon spännande sekt (och det är det ju!!!!) och börjar sätta rosa band både hit och dit...Då blir det rörigt!!!:rofl:

Ser förresten framemot att få se Janne i rosa band!!!:bow:

Fast vi kanske ska fixa en egen färg, westerntjatterfärgen, rosa är ju bröstcancerfärgen.

Finns det någon färg som är ledig?

MMpersson

jag måste erkänna att jag förmodligen kommer att glömma det där med rosa band.... jag är så himla vimsig, men hoppas på att folk känner igen mig ändå, annars är det ju bara att leta upp docs king calibar :)

/Emmi

Fast vi kanske ska fixa en egen färg, westerntjatterfärgen, rosa är ju bröstcancerfärgen.

Finns det någon färg som är ledig?

MMpersson

En neutralare vit ? vill man inte va för söt o ha de' i håret kan man ju knyta den runt vänstra handleden:D

Tyst med dig.....
thwaiting.gif

nu får ni fan i mig bestämma färg så jag vet vad jag ska inhandla hörreni ( fniss, var det jag som svor så där?)

Jag köpte ny hatt när jag var på Big Power Meet i Västerås i helgen.
Beige, stor och snygg tycker jag i allafall.
den ska jag gå omkring i och vara wannabee...:D

kramen
nu ska jag sova

MMpersson

Haha, jo jag väntade också på att det skulle komma, var ju liksom bara en tidsfråga:angel:

Är lila spikat nu, eller??? Och vänster handled?

Varför inte vänster fotled sån får de oinvigda fundera på vad folk pysslar med krypande på marken gloendes på folks fotleder.....:rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 609
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka