E
_Erik_
Sv: Sun City Roundup
Jag kommer också :P
Jag kommer också :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med lila band???
vi löser detta Erikne ne, mej får ni hitta på ngt annat sätt
Ne ne, mej får ni hitta på ngt annat sätt
se så in på tjattern o retas me' er iställetfeeegisss!!!
Halloj
Jag kan nog säga att jag inte kommer att komma ihåg ett lila band, för om jag kommer (vilket jag hoppas) så kommer jag ha lite för mycket att göra i alla fall, men jag litar på att alla listar ut vem jag är Jag vet i alla fall vem är Erik är och några till dessutom
Jag hittade en hovspricka på min häst idag, så vi får se hur det blir med tävlandet... men mamma skall i alla fall tävla så vi kommer nog i alla fall... tror jag, vet mera säkert efter tisdag då min hovslagare kommer (hon är ringsteward på NRHA EM i helgen...)
/Emmi
se så in på tjattern o retas me' er istället
Helt säkert......
Visst är det lila som gäller fortfarande????
ne ne, mej får ni hitta på ngt annat sätt
fasiken jag e' ju så blygav annelisan
Halloj
Jag kan nog säga att jag inte kommer att komma ihåg ett lila band, för om jag kommer (vilket jag hoppas) så kommer jag ha lite för mycket att göra i alla fall, men jag litar på att alla listar ut vem jag är Jag vet i alla fall vem är Erik är och några till dessutom
Jag hittade en hovspricka på min häst idag, så vi får se hur det blir med tävlandet... men mamma skall i alla fall tävla så vi kommer nog i alla fall... tror jag, vet mera säkert efter tisdag då min hovslagare kommer (hon är ringsteward på NRHA EM i helgen...)
/Emmi
vilket datum är det? Å är det på samma ställe som förra året eller nytt?