Sun City Roundup

Sv: Sun City Roundup

Halloj :)
Jag kan nog säga att jag inte kommer att komma ihåg ett lila band, för om jag kommer (vilket jag hoppas) så kommer jag ha lite för mycket att göra i alla fall, men jag litar på att alla listar ut vem jag är :) Jag vet i alla fall vem är Erik är och några till dessutom :)
Jag hittade en hovspricka på min häst idag, så vi får se hur det blir med tävlandet... men mamma skall i alla fall tävla så vi kommer nog i alla fall... tror jag, vet mera säkert efter tisdag då min hovslagare kommer (hon är ringsteward på NRHA EM i helgen...)

/Emmi

Jag kan nog säga att jag inte kommer att komma ihåg ett lila band, för om jag kommer (vilket jag hoppas) så kommer jag ha lite för mycket att göra i alla fall, men jag litar på att alla listar ut vem jag är :) Jag vet i alla fall vem är Erik är och några till dessutom :)
Jag hittade en hovspricka på min häst idag, så vi får se hur det blir med tävlandet... men mamma skall i alla fall tävla så vi kommer nog i alla fall... tror jag, vet mera säkert efter tisdag då min hovslagare kommer (hon är ringsteward på NRHA EM i helgen...)

/Emmi

Asch, då, jag vet ju vem du är så jag kommer och knyter ett lila band i svansen på vackra hingsten:rofl::angel:
Håller tummarna för att ni kan tävla, vill så gärna se er Freestyle Reining igen!!!:love:

/Emmi

Tur att du vet vem jag är iallafall:angel:

vilket datum är det? Å är det på samma ställe som förra året eller nytt?

Vilken trevlig stämmning de va här inne på western nu för tiden... Så många inlägg efter min fråga, å ingen som kunde bemöda sej me att svara... Jag gör så att jag letar reda på sun citys hemsida å kikar där ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 609
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 552
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka