NRHA Em Bökeberg

Sv: NRHA Em Bökeberg

hehe men dom har aldrig frågat om mitt csnkort, men letade upp det för säkerhets skull... hoppas det inte gått ut :angel: :p Har lyckats åka som ungdom iaf :o en gång frågade dom om person nr och då "råkade" jag få säga lillsyrrans :rofl:

hehe men dom har aldrig frågat om mitt csnkort, men letade upp det för säkerhets skull... hoppas det inte gått ut :angel: :p Har lyckats åka som ungdom iaf :o en gång frågade dom om person nr och då "råkade" jag få säga lillsyrrans :rofl:

du är Absolut mer sneaky än mig.. den saken är ju säker.. (eller mindre rynkig..)

När NRHA pratar om Grassroot level handlar det inte om ryttarna, utan om de affiliates som NRHA bygger på/bärs upp av. Lite svårt att förklara uttrycket, men de menar att deras affiliates är grunden till dom själva, och genom ett affiliate championship som för utvecklingen framåt för deras affiliates, växer även NRHA själva. Det handlar alltså inte om "gröna" ryttare eller hästar (fast det tror jag nog att du har förstått nu:D) utan om NRHA´s egen tillväxt. Kanske någon annan kan förklara det bättre?:crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 364
Senast: Tantan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 615
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 758
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna