NRHA Em Bökeberg

Sv: NRHA Em Bökeberg

*kl*
Ingen som kör via eller igenom malmö som känner för att plocka upp mig där :angel: Kan som tack för hjälpen erbjuda sovplats i malmö i så danna fall :D

Kolla med EWR! Måste ju vara någon från den klubben som ska ner och det är ju inte långt från Karlskrona...Skriv in i gästboken och lyssna med folket;)

PS; Känns surt att jag inte kunde...hade verkligen sett fram emot det. Missade ju även RHC nu p.g.a. detta...

Smart :idea: hade jag inte en tankt på att man kan göra :p
För står det, missar oxå RHC då jag inte fick någon att köra, men tar jag mig till Bökebärg så kommer det fotas så få visa bilder då iaf :)
Men ska kolla på EWR's sida :D

Tyvärr skall inte alls genom Malmö, men det borde finnas bussar som går ut till Svedala, kolla det!:idea:

Monke.:)

Med tanke på detta

Open klassen, öppen för alla.
Intermediate Open, öppen för alla som inte vunnit över $25.000.
Limited Open, öppen för dem som inte vunnit över $10.000.

Om man läser vilka som kvalat på Luckyriders hemsida,
http://www.luckyrider.se/site/page.asp?id=149

så ser man ibland att en och samma häst står med under både Open, Int. Open och Limited Open.. T.ex Topsail Tivio.
Med olika ryttare då eller hur kommer detta sig att samma häst har kvalat till alla tre olika klasser?

Sen är där nån som står med i både Open och Non Pro.

Fattar inte :o

Senast ändrad av en moderator:

Man kan ta tåget mot ystad/simrishamn till svedala, och sen buss därifrån som stannar precis utanför gården. Kan bara bli lite jobbigt att ta sig hem om klasserna varar länge på kvällen.

De hästar som inte har tjänat mer än $10.000 får ju ställa upp i alla tre... pengasumman är bara en begränsning för de hästar som är riktigt duktiga och tjänat mycket, inte ska kunna ställa upp i de mindre klasserna...

Samma gäller även Non Pro, är du en Non Pro ryttare får du även ställa upp i en Open-klass, men en Open-ryttare får inte ställa upp i en Non Pro-klass. Sen kan ju även en häst bli riden av både en Open-ryttare och en Non Pro-ryttare.

Senast ändrad av en moderator:

De hästar som inte har tjänat mer än $10.000 får ju ställa upp i alla tre... pengasumman är bara en begränsning för de hästar som är riktigt duktiga och tjänat mycket, inte ska kunna ställa upp i de mindre klasserna...

Gränserna gäller för ryttarna, inte hästarna.

Vicious: Open-klasserna är öppna för alla som är medlemmar i NRHA, dvs både tränare, Non Pro-ryttare och ungdomar.
Non Pro-klasserna är endast öppna för dem som bara tränar/tävlar hästar de själva eller någon i den närmaste familjen äger.

All information säjs finns på http://www.srha.nu men när kommer den infon? Nu borde man väl veta vilka som startar? Har letat efter startlistor och info på hemsidan.

Men jag kanske letar för dåligt?

Tacksam för mer info.

Anmälningstiden gick visst ut för flera veckor sen (16 juni?) om jag har förstått rätt? Min engelska är lite ringrostig:o

Vore intressant att se vilka som kommer:)

Hm.. Okej :D Jag fattar nu! Tack för förklaringen!

Kolla med EWR! Måste ju vara någon från den klubben som ska ner och det är ju inte långt från Karlskrona...Skriv in i gästboken och lyssna med folket;)

PS; Känns surt att jag inte kunde...hade verkligen sett fram emot det. Missade ju även RHC nu p.g.a. detta...

Jag och Bewildered ska försöka ta oss dit hade vi tänkt. Hur vet vi dock inte än... :P

*kl*

Jag har planer på att åka ner och kika på EM.
Min tränare ska vara med så det kan ju vara kul att se hennes ritt/ritter.

Man vill ju ha lite inspiration nu också innan träningen börjar på allvar ;)

Någon mer från nordvästra skåne som ska dit på söndagen??
För då kan vi kanske samåka..

Jag ska ner. så ni som ska ner dit och ser mig hojta till så kan vi skåla ihop.
Var ligger Bökeberg?
Hur långt är de från Malmö tex.?

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 365
Senast: Tantan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 615
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 759
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka