Enköping quarter show

Sv: Enköping quarter show

Huuuu...inte namedroppa det får man inte göra..:cool:

Åhhh va det kanske dig jag såg om du har en häst med rätt kort svans? du stod där med din pappa?
:)

jupp, fast han e inte min pappa, även om många tror det ;) min pappa är ganska mkt äldre och inte intresserad av hästar :angel:

pållen fick lite "spunk" på framridningen, jag är aldeles för mesig med honom och låter han ha för mkt hyss för sig, och när man väl bestämmer sig för att vara bestämd så... :angel:

Sv: Enköping quarter show

pållen fick lite "spunk" på framridningen, jag är aldeles för mesig med honom och låter han ha för mkt hyss för sig, och när man väl bestämmer sig för att vara bestämd så... :angel:

Hyss skulle kunna vara hans andra namn :devil:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under veckan sadlar Elmia i Jönköping om till ”hästlov” inför veckans fest för hästälskare – Jönköping Horse Show. I år får...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Trygga ledare, vår satsning på en trygg stallmiljö smittar av sig under Washington International Horse Show genom anti-mobbning...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30