G
Generalen
Sv: Jätteröv !!!
Sitter du och diskuterar med dig själv?
Sitter du och diskuterar med dig själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du sitter ju troligen inte o travar o galloperar i 6-7 timmar, eller? Rider du långt o med packning o kanske off pist så är det skritt som gäller under större delen av tiden, blandat med travpass där det går att trava. De du, Gordon, de är livet det!
(Fast kanske inte en criollo orkar det) ?
Du sitter ju troligen inte o travar o galloperar i 6-7 timmar, eller? Rider du långt o med packning o kanske off pist så är det skritt som gäller under större delen av tiden, blandat med travpass där det går att trava. De du, Gordon, de är livet det!
Ibland är det enda chansen för att få vettiga svar och åsikter här på Buke! ta bara din synpunkt som exempel!Sitter du och diskuterar med dig själv?
Den vinken förstod jag, Gordon !Jag vet jag har själv gjort sånna turer några ggr. Mysigt men de är viktigt vad för sällskap man har om man har nått.
Vi hade ju ganska mysigt på förra långturen, Gordon, så jag förstår att du vill ha en repris!
jag bara djäklas lite!Hmmm, Hur ska jag tolka detta min vän?
jag bara djäklas lite!
*********Det är möjligt att jag blivit en smula kär i Bill...har inte läst sluttampen på tråden här, men Bill gör mig säll...
^^^^^^en aning senare^^^^^^
Jo, Bill är ju helskön! Jag älskar att gnabbas med folk, men Bill och jag har ännu inte haft någon diskussion...när ska det bli månne?
Älskar er andra på Buke också! Bara så ni vet!
Det är möjligt att jag blivit en smula kär i Bill...har inte läst sluttampen på tråden här, men Bill gör mig säll...
^^^^^^en aning senare^^^^^^
Jo, Bill är ju helskön! Jag älskar att gnabbas med folk, men Bill och jag har ännu inte haft någon diskussion...när ska det bli månne?
Älskar er andra på Buke också! Bara så ni vet!
Vi hade ju ganska mysigt på förra långturen, Gordon, så jag förstår att du vill ha en repris!
Ja, men inte officiellt ! Allt sker i smyg, bakom neddragna gardiner o med lyset släckt o bara när det är riktigt mörkt.Jag bara måste fråga - har ni två, Gordon och Bill, ihop det eller?
Jag håller på att mentalt ladda för den, o så kör jag intervall i backe för att slippa mjölksyra när vi ska till!Jag väntar på reprisen,NU!