Hur bor ni???

Sv: Hur bor ni???

Jag bor i ett slott, har 2500Ha mark att tillgå och en jäkla massa uthus som man kan göra mycke kul med:angel:

Sv: Hur bor ni???

Jag bor i radhus i centrala Nynäshamn med dotter och två skralltiga föräldrar. Hästen står 10 minuters bilväg härifrån i "guldstallet". Trivs enormt bra som det är.
Åker dit och hjälper till så mycket jag kan, (lite dåligt med det sista året, för att jag jobbat som en iller=),) annars tycker jag att det är kanon att bara hyra en stallplats och slippa ha huvudansvaret. Jobbade som föreståndare på ett fritids med djur förut och då blev det ju aldrig någon ro. Nu kan jag åka till stallet och mysa utan att känna pressen att allt är upp till en själv att fixa.
Sen börjar kroppen att säga upp sig lite efter en olycka på gården för åtta år sedan, så man pallar inte på samma sätt, men nej jag börjar i alla fall inte bli gammal, som min dotter hävdar.:angel:
När jag blir gammal på riktigt skulle en hydda i skogen med en katt och en get och hästen vara kanon, men då blir det väll hemmet i stället:rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
15
· Visningar
552
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 844
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka