Hur bor ni???

Sv: Hur bor ni???

*hm, harkla*
Du kommer väl ihåg att du lovade whiskyprovning i en tidigare tråd????:angel:

Jag förstår verkligen att du trivs, gården ser helt underbar ut!!!:love:

:eek:...visst sjutton, lämpligt datum...hm...*hämtar almanackan*...
Hm...1/9 kan jag. Inte tidigare...:cool:

Tyvärr slut på semesterdagarna...:cry:
Ledig helgen efter, men då funderade jag på att åka till Slöinge och så fyller sonen år...Hm 22 september, ev 29....

29:e låter ok för min del...före och efter är det lite fullt:cool:

...jag är ju slav åt BonRaiz i Slöinge:D

Nu ska vi se,

andra helgen i september (7-9) är det Nordic Western Festival på Greva o då tävlar jag men möjligtvis bara på fredagen....

Helgen efter (14-16) är det September rundown och då vet jag inte....

18-23 september är det tävlingar i Tyskland som jag ska till men vet inte om jag måste vara där hela veckan, ev hemma till helgen men jag vet ingenting förrän proppen kommer ut!

helgen efter det (29-30) ser tomt ut...men det är ju så långt fram :(

Glömde en sak med "drömmen"...Att slippa pensionerade grannar, som inte har annat o göra än klippa gräsmattan kl 7-8 på morgnarna:mad::rofl:

Paxinarion...Nej jag bor inte i Agunnaryd...känner du nån där?

...jag är ju slav åt BonRaiz i Slöinge:D

Du behöver inte alls känna det så, slavarna kan jag nog ta med mig hemifrån;)
Men blir jätteglad om du finns där och hejar( o ger mig goda råd vb)...hejarklacken blir större o större nu...o DET lär jag behöva:crazy:

Augusti är ganska fullspäckad för min del, förutom möjligtvis sista helgen (25-25:e)....

Men nu har vi nog kapat denna tråden lite... *sorry Eva* :angel:

Sista helgen kan jag:)!!!

Och naturligtvis, förlåt:o för trådkapningen.....

Fast det går väl under benämningen studiebesök på westernboende??:idea:;)

Jadu.. det är iaf så jag vill ha det.. :D förr eller senare, men med min tur så hamnar jag välan i Stockholm med försupen karl som vänsterprasslar, barnlös och med en tandlös pudel till hund ;)

Nje, dåliga skämt åsido.. Man kan ju alltid hoppas och tro.. för inte tusan vill jag bo kvar i lägenhet särskilt länge till.. Isch, men jag har ju iaf nära till skogen... :angel:

*KL*

*hoppas _Eva_ ursäktar att jag skriver detta i hennes tråd* men...

Jag hade eventuellt tänkt försöka ha någon form av ståhej sista helgen i augusti, alltså typ, 24,25-26...

Eventuellt kombinerat med lite födelsedagsfirande som jag inte kommer undan, så om det blir så kan det tänkas bli en o annan "utomstående" också.... :cool: Men inte många!

Nån som är intresserad av en liten träff då?

Har inte lagt upp några speciella riktlinjer än men kom gärna med förslag på vad det ska vara för slags partaj....

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
15
· Visningar
554
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 858
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka