L
Luxus
Sv: Superidé eller bara korkat? Domarlista
Var en domare i Enköping för säkert 10-12 år sedan som inte ville ha några protokoll skrivna, ritade cirklar i sanden under klassen osv. , kommer inte ihåg hans namn men jag tror inte han har varit här igen, många var väldigt upprörda
Dömer domaren hästen efter extriören och inte dess prestationer då är han/hon inte proffesionell i sitt arbete. Den domaren är det bara att rycka på axlarna åt o sen lägga minnet i sophinken, tror att de som arrangerar tävlingen skulle märka dessa orättvisa bedömningar och de skulle kanske även få in komentarer om det , då bokas nog inte den domaren in fler ggr, hoppas jag
Vår lilla pålla är en reiner, allrounder..kommer att fortsätta att dyka upp i hunter, pleasure klasserna...oavsett om domaren gillar eller inte gillar dessa i dem klasserna...he..he..
Var en domare i Enköping för säkert 10-12 år sedan som inte ville ha några protokoll skrivna, ritade cirklar i sanden under klassen osv. , kommer inte ihåg hans namn men jag tror inte han har varit här igen, många var väldigt upprörda