Superidé eller bara korkat? Domarlista

Sv: Superidé eller bara korkat? Domarlista

Dömer domaren hästen efter extriören och inte dess prestationer då är han/hon inte proffesionell i sitt arbete. Den domaren är det bara att rycka på axlarna åt o sen lägga minnet i sophinken, tror att de som arrangerar tävlingen skulle märka dessa orättvisa bedömningar och de skulle kanske även få in komentarer om det , då bokas nog inte den domaren in fler ggr, hoppas jag:idea:
Vår lilla pålla är en reiner, allrounder..kommer att fortsätta att dyka upp i hunter, pleasure klasserna...oavsett om domaren gillar eller inte gillar dessa i dem klasserna...he..he..

Var en domare i Enköping för säkert 10-12 år sedan som inte ville ha några protokoll skrivna, ritade cirklar i sanden under klassen osv. :eek:, kommer inte ihåg hans namn men jag tror inte han har varit här igen, många var väldigt upprörda :crazy:

Var en domare i Enköping för säkert 10-12 år sedan som inte ville ha några protokoll skrivna, ritade cirklar i sanden under klassen osv. :eek:, kommer inte ihåg hans namn men jag tror inte han har varit här igen, många var väldigt upprörda :crazy:
Bra att det blev väsen och att han inte fick fler jobb av dem.

Haha, det där känns ju närmast som ett skämt. jag vet inte hur jag hade reagerat om nån gjort så på en tävling jag var på. :D

Haha, det där känns ju närmast som ett skämt. jag vet inte hur jag hade reagerat om nån gjort så på en tävling jag var på. :D

Han var verkligen ett skämt :D

Han påstod sig komma ihåg alla utan att behöva skriva upp, nu var ju inte quarter showerna så stora på den tiden men ändå :eek:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 349
Senast: Tantan
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka