Qp challange på grevagården

Sv: Qp challange på grevagården

Halloj!
Jag kommer vara där som dommarbiträde för ena dommarn..
Men synd att jag inte visste tidigare att dom skulle ha allbreedklasser (eftersom dom la till det nu) för då skulle jag hällre vilja tävlat!!
Aja det ska iaf bli kul att se alla =)

//Carro

Jag vill ju förvisso åka dit, och har inget sällskap att åka med så... ;)
Men vet inte riktigt än om jag kan åka.

Åk med mig o pojken då! Tjoho! Trångt i husvagnen men vafan värre har man väl vart med om :D:bump::banana: Eller hyr en till husvagn o ta med nån mer, så kan vi ha husvagns party!;)

kl

Jag efterlyser återigen någon som kan följa med som hästskötare.. Har visserligen min pojkvän denna gång.. Men han vill varken gå upp tidigt eller hålla häst hela dagarna:mad: (Boende finns)

Tjo hej, jag smyger in ett första inlägg lite snyggt här. :) Jag är en f.d hästgalen liten student för närvarande bosatt i Skövde som är nyfiken på att komma igång med hästar och allt vad det innebär, och har blivit insnöad på western på grund av Bewildered som jag vet brukar snoka runt på forumen här. Jag kan inte lova att jag minns vad som är fram och bak på allt vad det heter, men jag är snäll och glad och tycker om att pyssla och knåpa, så om du/ni behöver lite sällskap ställer jag gärna upp. ;)

Åk med mig o pojken då! Tjoho! Trångt i husvagnen men vafan värre har man väl vart med om :D:bump::banana: Eller hyr en till husvagn o ta med nån mer, så kan vi ha husvagns party!;)

Yeeey! Men jag får nog inte tag på varken polare eller husvagn tyvärr :p Fast ska försöka ragga upp nån som kan hänga med, men jag har liksom inga polare som är intresserade av westerntävlingar...
Isåfall får jag ta tåget ner (är en väldans lång resa), men du kanske kan hämta i Skövde? ;)

Husvagn går att hyra nu innan så ställer en dit den :D

Ja, jag kan nog hämta i skövde.. :)

Du menar att man kan hyra husvagn och få den ditkörd? För jag har inget körkort :p

Jamen dåså :laugh: Tänkte du vara där alla dagar och vilka dagar tävlar du?

Du menar att man kan hyra husvagn och få den ditkörd? För jag har inget körkort :p

Jamen dåså :laugh: Tänkte du vara där alla dagar och vilka dagar tävlar du?

Aaa, kostar oss typ 1900 totalt för alla dagar + elplats..
Jag ska vara där alla dagar och vilka dagar jag tävlar, det har jag ingen koll på än:D

Hallo!

Ni som var på QP Challange och tävlade, hur gick det för Er?

MVH/Carina

Har det inte funnits några startlistor uppe? :confused: Hittar inga, kan ha letat dåligt.

Tack!

I övrigt så var det en väldigt rörig tävling.. Programmet stämde sällan, samma klass stod me två ggr på olika dagar osv.. Och så väldigt lite hästar och folk!
Nä ni.. Inget kul.. Förutom att jag fick mig en luftfärd en kväll, fast inte av Allie:angel: Det var uppiggande!:D

ja det där hornet kan vara på både gott och ont :eek:

Tack Ginne för gratulationen!

Jalle och Emelie var jätteduktiga, ställde upp i 2 klasser och vann båda - full pott alltså.

Jag var hemma och höll Kid sällskap så jag fick titta på ritterna på video istället, eller rättare sagt ritten då gubben glömde trycka på rec första klassen men han fick i alla fall med andra klassen.

MVH/Carina

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 358
Senast: lirco11
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 218
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 349
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka