Strömma 17 Maj & Strömma den 25 Maj!

Sv: Strömma 17 Maj & Strömma den 25 Maj!

Ja blött var det, ni var duktiga som härdade ut. Vi ses säkert snart. Jag ska försöka ta tag i tävlandet mitt. Men vi får la se hur det går imorgon först.
Vinkar
Christina o Iso

Ja blött var det, ni var duktiga som härdade ut. Vi ses säkert snart. Jag ska försöka ta tag i tävlandet mitt. Men vi får la se hur det går imorgon först.
Vinkar
Christina o Iso

Jag kommer vara där och Heja och Fota :banana:

Säger hon som missade iaf när jag red o låg hemma o sov. Du får upp o hoppa til nästa helg. Jag får väl se om jag ska komma o heja på dej då. Jag är iaf jättenöjd med min plesure. Höll ju på att svimma mitt i klassen. Men det märktes visst inte...puuuu.
Kram Christina

Säger hon som missade iaf när jag red o låg hemma o sov. Du får upp o hoppa til nästa helg. Jag får väl se om jag ska komma o heja på dej då. Jag är iaf jättenöjd med min plesure. Höll ju på att svimma mitt i klassen. Men det märktes visst inte...puuuu.
Kram Christina

Hahha :rofl: Ja kom ju strax efter du var klar :eek: Men det blir äll fler gånger hoppas jag! Skall lägga upp korten på min hemsida idag, har problem med att ladda upp dom :mad: Men jag löser det ;)

Ja det börjar närma sig den andra tävlingen nu!! :banana:

KL.

Hur gick det nudå för alla som deltog den 25 maj i sätila? :bump:

Jag och min lilla Cindirella var väldigt nöjda efter dagen,
placerade oss som 2: i trail, 4:a i western horsemanship och 3:a i ranchtrail.

Grattis! Vad roligt, blir jätteglad för er skull (såvida det nu inte bara var 2, 4, respektive 3 starter i klassen;) Haha!

Ja orkar inte berätta :rofl:

Det gick väll rätt okej, det såg sämre ut än det kändes sedan när jag såg det på film :p Kom 5:a i Trail (7 starter), inte placerad i Western Pleasure Walk & Trot(15 starter) och i Ranch Trail valde jag att diska mig... Chinook stannade inte som jag ville efter galoppen utan det kändes som om hon bara sprang iväg, då stannade jag och backade 2 ggr innan ja gick vidare. Så jag bröt mot mönsteret men annars var hon duktig för att det var första gången! Nu är det en massa träning som gäller till Chappen :D Det var synd att det inte blev någon Showmanship som vi övat på mest :cry:

Det bästa med hela tävlingen var att jag träffade en underbar KOMPIS!!! :bump::banana::love::D

Kramar från Malin!!

Grattis! Vad roligt, blir jätteglad för er skull (såvida det nu inte bara var 2, 4, respektive 3 starter i klassen;) Haha!

Tack :)

Det var 8 startande i trail (med mig)
8 startande i WH, och 4 i ranchtrail.

dock blev galoppen jättekass i alla klasser, men vi placerade ju oss ganska okej iallafall :)

Jag är jätteglad :banana:

Liknande trådar

S
Western Är rätt ny på det här med western, men har haft egen häst i över 20 år och vet hur viktigt det är med bra passande sadlar... Men...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Sasse_
·
S
Western Jag äger idag ett halvblod som jag tävlat mkt i hoppning. Har dock intresserat mig mer & mer för western. Har varit & ridit en hel del...
Svar
4
· Visningar
3 742
Senast: cowsense
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka