Quarter/painthingst till fbl

Sv: Quarter/painthingst till fbl

Suspicious Mischief finns till avel. Det finns annons här på buke eller om det kanske var på Equippa. Kostar 6000 + moms + gratis bete hos Jessica som har honom utanför Skövde.

Kan du PM:a mig eftersom jag inte hittar den annonsen....:crazy:

Hittade denna annonsen på hästnet

Painthingst för avel 2008
Painthingsten Suspisious Mischief e Refund-Dee Ronni Spark. ca 150cm. OLWs och Hypp negativ. Gammal fin cutting/reiningstam. Han är AB-premierad. Han ger mycket av sin massa och färg. Han är trots sin höga ålder i full tävlinskondition och ska tävlas i sommar i kogrenar. Han betäcker alla raser. Gratis uppstallning. Tredje stoet gratis. För mer info var god ring JF Paint & Quatrerhorses
Pris: 6000:-+moms
Kontaktperson: Jessica, Skövde
Tel: 0705-548468 Fax:
Epost: jessica@jfpq.biz

Nu är han bokad och vi åker ner inom två veckor!!!!:love:

ÄNTLIGEN en bit på väg!!!!!:bump::bump::bump:

Hoppas jag med:crazy:, fast för det mesta gör det ju det!!!! Tack och lov!

Ska bli kul med fölunge på gården igen!!!:banana:

Lycka till! Jag fick ha kvar JBL i två omgångar för hon tog sig inte på första brunsten men på andra gick det bra.

Jag är jättenöjd med hur allt gick till där och jag fick hem en tjock och välmående häst.

Är hur nyfiken som helst på hur min fölis kommer att se ut, förhoppningsvis en skäck, men worst case senario är en fux med bläs och det är ju inte heller illa.

Ja Glen kommer att få stanna över sommaren hade jag tänkt, har ju en bit att åka och det verkade ju finnas fina beten, så då har hon det nog bättre där!!!
För min del får det bli vilken färg som helst bara jag får min fölis, fast visst skulle det vara skoj med en flerfärgad!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Avel Hallå alla! Funderar på olika hingstar jag skulle vilja använda på mitt sto i framtiden. Alice är e. Last Liberty ue. Temple wind xx...
Svar
7
· Visningar
1 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka