Ni som har barn...

Sv: Ni som har barn...

jag kan ju svara för mig själv.. jag står hellre och river i höet, mockar eller donar rännilar i hagen ihop med morsan än jag ligger på nån strand nånstans :) jag kan inte tänka mig någon bättre kvalitétid än att rida ut och muttra över knott och mygg, skråla fåniga visor, dansa linedance i stallet nio på kvällen, eller garva åt min hund som tror att hösilaget är en rundbana för galoppträning tillsammans med morsan :)

Jag Hoppas verkligen inte att morsan och jag tillhör undantagen i världen.. :eek:

Åh Bew, varför kan du inte vara en av mina ungar??!!
Det där är livet för mig, tyvärr är jag ganska ensam i familjen om att uppskatta det...
Som tur är har jag min lilla Maja (hunden) som gärna följer med matte ut på såna äventyr!

Ojdå! De har hänt nån gång att jag gått nån trailbana samtidigt som dig och sett att du faktiskt sett nervös ut och undrat varför? - du är ju så duktig!

hehe... Ja jag vet inte jag hade alltid haft dåliga tävlingsnerver, men det har blivit mycket bättre sen EM guldet...

Och så har jag kommit på att tävla är KUL nu :)

/Emmi

Åh Bew, varför kan du inte vara en av mina ungar??!!
Det där är livet för mig, tyvärr är jag ganska ensam i familjen om att uppskatta det...
Som tur är har jag min lilla Maja (hunden) som gärna följer med matte ut på såna äventyr!

tjadu, jag kan vara din deltidsunge ;) jag tror morsan blir glad om hon slipper mig och min krokiga näsa då och då ;)

skämt å sido.. utan hästar går jag sönder.

Ja... Jag kan inte ens försöka mig på att fundera på hur livet skulle vara utan hästar... Det är otänkbart!

/Emmi

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 056
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 866
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 348
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv