Träningskompisar (ursäkta lika tråd)

Sv: Träningskompisar (ursäkta lika tråd)

Jättebra ide!:) kan tänka mig att haka på om några år när hästen är född och inriden!:angel:

tips på ännu en bra tränare är Lisbeth johnsson!

vet du nåt bra "western stall" i norra gbg som tar emot inakorderingar?

Jättebra ide!:) kan tänka mig att haka på om några år när hästen är född och inriden!:angel:

:rofl: bra det. Ja, tack för tipset ;) Nja, det gör jag nog inte. Är ju lite ont om det tyvärr. Finns i Säve här i trakterna, men annars vet jag nog inget vad jag kan komma på nu.

hon är riktigt bra... fast gillar bäst henne som NH tränare.....

Hej
Häng på oss andra westernintresserade i weststar.nu som är klubben i Göteborg vi är många glada som gärna vill bli fler som kan träna ihop och hitta på andra skojiga saker.
/ C

Hej
Häng på oss andra westernintresserade i weststar.nu som är klubben i Göteborg vi är många glada som gärna vill bli fler som kan träna ihop och hitta på andra skojiga saker.
/ C

Hej!

Jag är redan medlem i west star ;) men det händer inte så jätte mycket nu, vet att det är träningar för Per, men vi vill gärna hitta på något eget ;) och så kan man träffas gruppen ibland och rida utan tränare som också är kul, har gjort bl.a. egen trail träning :)

Vi jobbar på att ha andra aktiviteter också. Långritt bland annat i sommras. PM:a gärna mej så tar jag med mig det till klubben så ska vi se vad vi kan göra. / C

Bor oxå i Gbg...har hästen i björlanda (nu skadad men vi e på G). har stått i säve....skulle gärna vilja komma och titta någon gång.

Hej!

Jag är redan medlem i west star men det händer inte så jätte mycket nu, vet att det är träningar för Per, men vi vill gärna hitta på något eget och så kan man träffas gruppen ibland och rida utan tränare som också är kul, har gjort bl.a. egen trail träning

låter kul

Bor oxå i Gbg...har hästen i björlanda (nu skadad men vi e på G). har stått i säve....skulle gärna vilja komma och titta någon gång.

låter kul

Ja, det visste jag ju, haha. har du flyttat dit? är det bra? :D Jaa klart. Vi har tänkt börja nu efter värsta kylan/halkan så i februari någon gång har vi tänkt. Lite beroende på vädret då, men jag skriver här när vi planerat in träning! :)

skicka en intresseanmälan på hemsidan.

veterinären var chockad i måndags:o när hon såg på ultraljudet. senskadan (motsvarande våran hälsena) på höger bak blev illa skadad. vi trodde han aldrig skulle kunna ridas igen. nu efter 8 veckors vila har den nästan läkt helt :eek: :banana: om 6 veckor ska vi åka dit igen och ta ultraljud för att se hur det är. ska börja promenera 5 min på lördag och öka allt eftersom tiden går.

skicka en intresseanmälan på hemsidan.

veterinären var chockad i måndags:o när hon såg på ultraljudet. senskadan (motsvarande våran hälsena) på höger bak blev illa skadad. vi trodde han aldrig skulle kunna ridas igen. nu efter 8 veckors vila har den nästan läkt helt :eek: :banana: om 6 veckor ska vi åka dit igen och ta ultraljud för att se hur det är. ska börja promenera 5 min på lördag och öka allt eftersom tiden går.

Ja, usch vad hemskt :( Men vilken tur! det hade ju kunnat gå riktigt illa, eller det var riktigt illa rättare sagt.. Men tur att han är på bättringsvägen :) Vad kul, då ses vi kanske till våren sen! :)

Vi jobbar på att ha andra aktiviteter också. Långritt bland annat i sommras. PM:a gärna mej så tar jag med mig det till klubben så ska vi se vad vi kan göra. / C

Jaa det är klart, ja sånt är ju alltid roligt :) Tack.

Ingen mer som skall hänga på? :):idea:

Jag o Iso är ju oftast med. Men jag håller på att prata med WVK så vi ska kunna fixá lite mer. Rapport kommer så snart jag vet mer.
/ C

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 074
Senast: inverterad
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 580
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv