tävling 1 maj.

Sv: tävling 1 maj.

JA DET SKA DU!!!

vi ses där!

i övrigt:
Vilka tuffa typer ni westrenryttare är.Vi regnade ju bort fullkomligt o ni bara fortsätter o tävla.

Tyvärr var min"bästa tävlingshäst"(djup ironi) halt o E-kortet lyste med sin frånvaro så jag fick roa mig själv.

Vilket inte varså svårt med så många roliga o trevliga människor o jag måste säga att himmel,vilka fina hästar det var där!
välridna o fina.

Hoppas vi ses i Ulricehamn.
Hej.
japp jag såg att du var där. sicket väder. kanske ses i ulricehamn då om jag åker har inte bestämt mig ännu.

Vi var där, och ja - INTE gjorde bort oss heller :bump: - om jag får säga det själv iaf.
Vi var bland det första där, och vi var definitivt bland de sista på banan. Men FY vad det regnade :eek:
Och tänk - kossehästen vann pleusuren WoT :banana::banana:.

*kl*

Hur gick det för er idag nu då?
Resultat och gärna bilder :D.

Hm, ja.. det var väl inte den mest lyckade dagen för mig och lilla pållan.

Det började med att vi gick omkull vid framridningen, så jag fick hela hästen över mitt ben + sträckte mig i nacken.
Men ack den som ger sig, jag red två klasser iallafall.
Trailen gick bra, hon skötte sig jättefint på grinden, bron osv.
Tyvärr hade jag så ont i mitt högerben så vid galoppfattningen blev allt bara kaos, missade ett hinder osv.. , så jag diskade mig.
Men jag är ändå nöjd.

Min häst har vart ganska krånglig med lastning, och denna dagen gick det superbra. Så även om inte sjävla tävlandet gick som förväntat, så är jag jättenöjd med allt annat. Träning ger erfarenhet.

Men Lakrits, vart var du? :D

Här är en bild på det moment som jag var mest nöjd över. :laugh:

grind.jpg

Hm, ja.. det var väl inte den mest lyckade dagen för mig och lilla pållan.

Det började med att vi gick omkull vid framridningen, så jag fick hela hästen över mitt ben + sträckte mig i nacken.
Men ack den som ger sig, jag red två klasser iallafall.
Trailen gick bra, hon skötte sig jättefint på grinden, bron osv.
Tyvärr hade jag så ont i mitt högerben så vid galoppfattningen blev allt bara kaos, missade ett hinder osv.. , så jag diskade mig.
Men jag är ändå nöjd.

Min häst har vart ganska krånglig med lastning, och denna dagen gick det superbra. Så även om inte sjävla tävlandet gick som förväntat, så är jag jättenöjd med allt annat. Träning ger erfarenhet.

Men Lakrits, vart var du? :D
Lakrits är utan bredband för tillfället. Dom har visst bytt leverantör. Var hon med och tävlade?

Jag blev utesluten för första gången i mitt liv! :D
Bilder och närmare information kommer ikväll ;)

Jag blev utesluten för första gången i mitt liv! :D
Bilder och närmare information kommer ikväll ;)

Tycker egentligen att det var ganska löjligt, du var ju bäst av alla.. bara att du tog några travsteg istället för skritt innan boxen.
The rules are sometimes a pain in the ass ;)

Malin, ska du tävla nu på söndag? Och den 25?

Tja... det tycker jag med egentligen :P
Fast i ranchtrailen var det ju mer rätt. jaja. Någon gång måste vara den första :rofl:

Inte den 25,.. då är det ju bal vet du ^^

Tja... det tycker jag med egentligen :P
Fast i ranchtrailen var det ju mer rätt. jaja. Någon gång måste vara den första :rofl:

Inte den 25,.. då är det ju bal vet du ^^

Äsch, skit i balen! :devil:

Jag kan tyvörr inte komma med Cindi den 11 maj, pga att jag inte har eget körtkort ännu. Min kära mor är upptagen hela den dagen.
Hade velat starta barrel race ju, åh :cry:

*KL*
Verkar vara till 99% säkert att jag ska med till Ulricehamn nu på söndag.
Vilka av er andra kommer dit?

*kl*

Vinkar lite glatt........är tillbaka för en liten stund.

Jag var inte med 1 maj och tävlade..kände oss inte klara för det.
Ulricehamn brukar ha en D eller kanske rentav E tävling i juni eller juli...tror vi åker på den.

Sitter i husvagn på campingen i Ulricehamn för tillfället och jag kommer gå upp till Ridhuset här i morgon för att kika på B-C och D tävlingen.
Har nog en liten svart/vit voffe med mig om nån känner för att hälsa ;)

*kl*

Vinkar lite glatt........är tillbaka för en liten stund.

Jag var inte med 1 maj och tävlade..kände oss inte klara för det.
Ulricehamn brukar ha en D eller kanske rentav E tävling i juni eller juli...tror vi åker på den.

Sitter i husvagn på campingen i Ulricehamn för tillfället och jag kommer gå upp till Ridhuset här i morgon för att kika på B-C och D tävlingen.
Har nog en liten svart/vit voffe med mig om nån känner för att hälsa ;)

Morr, kunde du inte ha skrivit det där lite tidigare så jag vetat om det......;)
Är säker på att jag såg nån människa med sådan vovve men eftersom jag inte visste att det var du så....:(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 790
Senast: malumbub
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka