Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ja, jag måste besvära er med en sadeltråd...sorry :o, men med eran kunskap och erfarenhet här så är det här man kan få bäst hjälp ;)...
Svar
14
· Visningar
1 359
Senast: Piraja
·
S
Western har sett att det finns en del som har nylonträns (vet ej om det är nylon) och jag undrar vart ni har hittat dom ? vill ha ett illrött...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: sthu
·
G
Western Det finns ju inom western en viss klädkod på tävlingbanorna, slinkers (heter det så?) inom pleasure, skjorta i cutting osv, men ni som...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: lillbeka
·
Western Har en häst som är bay så de flesta färgerna passar bra på honom. Nu har jag funderingar på om jag ska välja orange, lime eller lila...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 579
Senast: lwt03001
·
E
Western Hejsan!!! Jo jag skulle själv behöva lite hjälp!! Det är så att jag och min kompis ska ha en praktik i slutet av vårat tredje år på...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Gordon
·
G
Western Hur känns det nurå för alla som ska tävla 3maj är ni på hugget??..;).. Nervösa?? Själv äre första tävlingen iår för oss så jah e...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Tender
·
T
Western Hur mycket skilljer sej westernridningen(vet inte vad alla olika grenar kallas) jämfört med vanlig engelsk dressyr? Har börjat träna NH...
2
Svar
20
· Visningar
2 566
Senast: docskingcalibar
·
F
Western :bump: Hallå! Jag vill ha hjälp! Jag å en vän vill åka över till staterna i sommar (helst texas) och driva boskap. Vi vill inte...
Svar
18
· Visningar
7 551
Senast: emehlie
·
Western vilka ska på MWR´s tävling 3dje maj? någon som ska på WRZ 17maj? :D
Svar
14
· Visningar
1 175
Senast: Tender
·
H
Western Hej!! Sitter här med dagens i-landsproblem... 12-15/6 är det tävling både i Norge och i Danmark och jag kan för mitt liv inte bestämma...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: hotrodder
·
S
Western Japp, nu har jag hittat sadel och en padd som är ok (från Continental, med extra stoppning i paneler). Den funkar men uppfyller...
2
Svar
36
· Visningar
3 882
Senast: Sasse_
·
Western Så var det dags för det igen då. Och jag undrar givetvis vilka av er som ska dit??? :D
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 386
Senast: Lenita
·
Western Hjälp mig! Var kan jag köpa en längre bakgjord? Har kolalt runt på olika web-sidor, men där finns bara vanliga gjordar, eller...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Kira
·
Western ja eller vad man ska kalla det :p var kan man köpa bara själva "pannbandet" för enöras träns, går det ens att få tag på, isåfall var ?
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: urkella
·
L
Western Vad finns det för hingstar att välja mellan på semin?( Quarter )
2
Svar
21
· Visningar
2 879
Senast: dock
·
B
Western Kan någon tala om vad som krävs? Mitt paintsto fick ett hingstföl som bara har vita ben och lykta. Inget vitt på kroppen. Han är efter...
Svar
4
· Visningar
1 457
Senast: dock
·
Western Här kommer ännu en dum fråga från mig. Har sutte och funderat länge på hur man vet att hästen jobbar med bakbenen och inte på...
2
Svar
20
· Visningar
2 544
·
S
Western Köpte en begagnad ljus sadel för några månader sedan, den var riktigt fin. Men nu efter att jag använt den i några månader har den...
Svar
7
· Visningar
1 213
·
P
Western Vad är det och hur går det till? Tips på träning om ni har också tack ;) funderar på att vara med på det på arabcupen om vi lyckas :d...
Svar
15
· Visningar
1 599
Senast: DaAnn
·
M
Western när bör en häst skos med slideskor? för och nackdelar?
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: leia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka