Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte närmast på ett par korvade jeans o en pad som luktar hästsvett o som varit med lite.Det är en domarsport så då är det väl bara att försöka se ok ut. Det gäller ju även i horsemanshipen, det är väl trevligt att försöka klä sig snyggt. Vore väl hemskt trist om alla kom med vita schabrak och vita ridbyxorMörk kavaj.
Det är inte vad jag kallar klädsamt, sadeln kommer inte till sin rätt. Hittar du en svart filt med oranga infällningar , då hade du tagit upp både sadelns o hästens färger. Men om du tycker det är fint så e det de som gäller.Så här blev det:
Och innan någon dör av bristen på matchning så kommer jag givetvis inte använda dessa blå skydd på tävling. Jag rider inte klasser där det är tillåtet med skydd så det är bara på hemmaplan som vi såg ut såhär.
Det är inte vad jag kallar klädsamt, sadeln kommer inte till sin rätt. Hittar du en svart filt med oranga infällningar , då hade du tagit upp både sadelns o hästens färger. Men om du tycker det är fint så e det de som gäller.