Lenita
Trådstartare
Sv: WRAS Förbundsårsmöte.
Missade du dessa?
Som du kanske ser när du läser så står det faktiskt att det inte fanns någon kandidat till ordförandeposten. Hur får du det då till att någon blivit vald till ordförande?
Det enda som står är att vice ordförande kommer att vara tillförordnad tills extra årsmöte med val av ordförande har hållits.
Övriga spekulationer får någon annan svara på, eftersom jag faktiskt inte är insatt i de händelserna eller egentligen bryr mig.
Blev lite oroad när jag läste inläggen på denna tråden, någon som förvirrat alla med sin svada har blivit ordförande.... eller????? är det samme person som blev utkastad ur WINS och startade en ny klubb som numera har lagts ner pga för litet deltagande/aktiviteter. Försöke de/han inte ordna en tävling i fjol i Åstorp som inte blev någon succé ?
Skall bli intressant att följa utveckningen i WRAS
Missade du dessa?
Som du kanske ser när du läser så står det faktiskt att det inte fanns någon kandidat till ordförandeposten. Hur får du det då till att någon blivit vald till ordförande?
Det enda som står är att vice ordförande kommer att vara tillförordnad tills extra årsmöte med val av ordförande har hållits.
Övriga spekulationer får någon annan svara på, eftersom jag faktiskt inte är insatt i de händelserna eller egentligen bryr mig.