Sv: Utmaning!

Jag vill se fleeer! :bump:

Jag funderar på att öva lite, för just nu har vi en ganska okontrollerad galopp....:crazy: Den går på tok för fort. Hon har lite bråttom min lilla medryttardam...
Ett (stort) ridhus känns bara för litet vart jag än vänder i den hastigheten. :o
But practice - we must! :D

Hm, jag får se om jag kan börja träna snart, min pålle som jag ska filma är halt. :crazy:

Men sen kör vi igång och sopar banan här :cool:

Wei! Nu är pållen inte halt längre (men hon ska ännu vila några dagar till). :banana:

Henne måste jag träna högergaloppen. Hon fattar bara den när hon blir rädd och ska försöka sticka iväg. :cool:

Finns det någon frivillig som vågar rangordna oss? Jag känner ingen westernryttare som kan/vill förutom min man. Han är inte jävig, snarare kommer han att döma mig hårdare än övriga ekipage;)

*räcker upp handen*
jag kan gärna ställa upp som "domare" :d
jag är nog inte så jätteduktig, men vet hur reining "ska vara" ;)

men innan man ska rangordna er så måste de väll ha kommit ut ett "x" antal ritter också... :idea:

*kl*

Men när kommer fler ritter ;) kan ju inte bara döma två (!) ;)
Så sätt igång nu alla så att de blir mer som en UTMANING!! Var inte så fega, jag sak vara snäll :devil:

Har aldrig testat på reining, kan ju försöka;) . ska bara hitta mönstret. Sen får vi se vad som händer....

//frida

Låter KANON de! Någon gång måste ju vara den första, så gasa på du bara! (och glöm inte filmkameran ;)) :banana:

va med på nån reinig vettja så kan jag filma dig ;)

Jag erbjuder alla som e medlemmar på buke som ska starta i Reining på antingen Dannero den 5maj, Bräcke 19 Maj, Jättendal 25 Maj att bli filmade av mig som vi kan använda i utmaningen :bump:

jag kan ju inte vara med själv på utmaningen om jag ska vara domare? :D men i timrå ska jag vara med på reining... :bump:

Kommer nog en film mot sommaren snart. :D

Har så fullt upp i skolan så jag hinner inte
träna och rida så mkt som jag skulle vilja. :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka