L
Linnzan
Sv: Skicka avgift till Aqha
vad ska du ha för medlemskap??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe, det var precis det som jag trodde var problemet och därför så var jag tvungen att skicka in breedingreporten med hingstägarens underskrift först till AQHA, eller gör man det varje gång ändå?
Lånar tråden lite...
Är det någon som vet om jag får behålla mitt medlemsnummer?
Jag mitt pucko kom igår på att jag nog inte bet medlemsavgiften och kollade på nätet igår... Visst det stämde ju såklart. Så jag pröjsade över nätet men naturligtvis försent.
Jag fick ett medlemsnummer som började på 90 nånting men det framgick att det var jag med mitt gamla medlemsnr 23-nått som betalade.
Kommer jag få tillbaka mitt gamla medlemsnummer? Eller blir jag helt ny medlem nu?
För att få registrera mitt fullblod antar jag, som jag har betäckt med en quarter.
Annual General member-Nr $35
Thoroughbred Recording $50
... står det i brevet från AQHA. Någon som vet vad det betyder?
Själva medlemskapet för dig kostar $35.
Registreringen i AQHA's register för fullblodet kostar $50 (antar att dom vill ha dna test också?)
Nej, något dna-test har de inte bett om...
Brukar de kräva det?
Ägarbeviset har jag skickat, men dna har de inte frågat efter. Kanske gör de det när fölet har tittat ut och ska registreras?Ja det gör dom av alla ston när dom sätts i avel. När jag har använt fullblod så har dom krävt det och ett ägarbevis från jockey club eller gallop föreningen (på engelska).