Mjukare fransar på chaps?

Sv: Mjukare fransar på chaps?

Var på väg att köpa ett par billiga chaps för flera år sedan, men insåg att jag inte skulle trivas i dem så chapsen får vänta tills jag sparat ihop lite pengar.
Lånade ett par specialsydda av en kompis till en painttävling för ca 3-4 år sedan och det var verkligen skillnad på dem. Det roligaste var att jag inte ens behövde ändra på spännena när jag hade dem, så det är bara att jag säger till att jag ska ha samma storlek som kompisen på mina chaps när jag väl beställer där hennes kom ifrån.... :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 754
Senast: Milosari
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka