Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eftersom RHA inte ska vara anslutna till Wras så kan ju inte ett medlemskap i Wras ge gratis inträde?
Hej
Jag satt o red som rödskjorta inne på banan föra året så ( man blev rätt sugen o på att tävla själv ska jag säga ) i år tänkte jag ta modet till mig å vara med å tävla. Är det nån som vet om man måste boka på campingen för ett tält eller är det bara o knô sig in?
Andra goda råd ermottages tacksamt. Är det nån som vet när proppen kommer? Kollade idag o då fanns den inte.
/ C
Hej!
Undrar bara vilka klasser ni på denna tråden tävlar i på RHC. Tyckte det var så kul på tävlingen förra året när de flesta ridklasserna var med. Nu är det bara pleasure och ranchtrail. Vad tycker ni?
Mvh Lena
Hej!
Undrar bara vilka klasser ni på denna tråden tävlar i på RHC. Tyckte det var så kul på tävlingen förra året när de flesta ridklasserna var med. Nu är det bara pleasure och ranchtrail. Vad tycker ni?
Mvh Lena
Jadå Pax, jag är här!!!
Har ännu inte riktigt bestämt mig om det blir nåt Chappen eftersom vi missade att boka stuga Tält känns så....obekvämt.....
Fast jag gissar att det ändå blir så att jag åker ner, kan ju alltid sussa nån natt hos morsan i Halmstad.
Vill ju träffa Er allihopa galningar!!! Ska ju dricka öl och flirta med cowboysare, eller hur var det???