Sv: Rhc 2008

Ja jag har ju haft turen efter alla års arbetslöshet att få jobb med start måndag nästa vecka. Jobbet pågår tom v26= just den viktigaste veckan på hela året snacka om både tur (jobbet) och otur. Så vi är väl där fredagkväll till söndag.

Jo Jonas jobbar alltid, han är ju plåtskadetekniker men jag har telefonfobi och dessutom första inskolningsdagen för lillpojken idag så jag slapp undan att ringa...:angel:

Hoppas vi ses Raggartass, vi kanske kan ta en öl eller en grillning ihop?;)

Grattis till jobbet :banana::banana:
Jag kan nog inte hjälpa honom på det jobbet :D

Självklart ska vi grilla - fast jag dricker inte öl :o. Men en cider el lite vin går ju alltid ner...........

Fast vi ses väl ute innan dess, eller :)

Ja det hoppas jag:) Om du vet några träningar eller tävlingar i närheten så kan du väl hojta till;)

27 April har SWR D-tävling. Håll koll på deras hemsida efter propp så småningom ;)

Förra året hade dom/vi träningstävling i mars. Har frågat om det blir nån sån i år men de vet dom inte förrän efter årsmötet som är nu den 20 Januari.

Åhh verkligen!! sambon går och smågnäller lite då och då att han saknar ragdolls och utställningar,tyvärr så finns ju inte tiden till det. Men Hojta till så kommer vi som ett skott och hällsar på ändå.

Jo nu är stugan bokad iaf fre-sön.

Senast ändrad av en moderator:

Tävling:d Ja den måste vi ta oss till självklart. Men det får väl bli "at hand" klasserna, han är ju inte riktigt inriden ännu.
Hoppas på träningstävling med, övning ger färdighet säger man ju och det är ju riktigt kul att komma ut.

Läste på RHA:s hemsida att alla stugorna tog slut på 90 minuter, och att växeln på High Chaparall nästan slogs ut. Vad skall det bli av denna tävlingen. Området går ju inte att göra större???

Jag tycker att det är kanon kul att det blir så mycket folk..
Det är ju det som gör det hela så speciellt, att det är mycket glada och roliga människor.. haha..

//Carro

ja. Hela stället e kanon för en sådan tävling inte bara för tävlande utan publiken!!!
Allt finns där för hela familjen :bump::bump:
Vi har inte missat ett enda år o kommer inte o göra d heller den helgen e bokad för chaparall helt klart.:bump::bump::banana:
Chaparall e stort men verkar kunna varit större :).

ähum, fick i läxa av Paxinarion att skriva ut prop och annat men jag hittar bara för 2007... är det jag eller pax som är förvirrad? :angel:

ähum, fick i läxa av Paxinarion att skriva ut prop och annat men jag hittar bara för 2007... är det jag eller pax som är förvirrad? :angel:

Tyvärr så får du vänta med att skriva ut proppen. RHA har tävlingsmöte i början på februari och då sätts proppen. Så det är bara att vänta och se vilka spännande nyheter som kommer.

*kl*

Är det någon som hört nåt om nån "Ride Camp?
Förra årets blev ju inställd pga. för få anmälningar men om jag inte minns fel så skulle dom väl göra ett nytt försök?

Jag kanske har drömt...;)

Nej jag har inte hört något, men som du säger så har jag oxå för mig att dom skulle försöka annordna det till "nästa år" alltså 2008...
Du får väl maila dem o fråga

//C

Tyvärr så får du vänta med att skriva ut proppen. RHA har tävlingsmöte i början på februari och då sätts proppen. Så det är bara att vänta och se vilka spännande nyheter som kommer.

man längtar ju sååå mycket tills proppen kommer ut så man kan planera allt i minsta detalj...... :banana:

Liknande trådar

Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
292
Senast: Mineur
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 425
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 685
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Att det pratas så mycket om hur många steg man gått per dag. Det säger inte mig ett skit? Steg varierar ju väldigt mycket i längd...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
2 162
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka