B
BonRaiz
Sv: Rhc 2008
Märkte jag i fjol....
Går precis lika bra detBlir till att tälta i något hörn
Märkte jag i fjol....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går precis lika bra detBlir till att tälta i något hörn
Jag tror att många bokade stuga i år pga de dåliga vädret förra året och de var ju inte de lättaste att få en bra parkeringsplats till husvagnen. Men vi fick de men så kom vi tors förm-morgon.
Sen är de många för linedancen oxå som kommer. har lite konakt på NETlogg.
Men min kusin lyckades få stuga tors-fredag iallafall. Vi måste ta oss i kragen och träffas. Tänka att vi kan sitta här och svamla men inte vågar heja på varandra.
Jag tror att många som var på chappen såg mig då jag har en häst som alla känner igen. Men jag vet ju inte vilka ni är bara för de. Erik vet jag ju vem han är. Men han tittade bort varje gång jag skulle heja. Så farlig är jag inte.
Men nu har svansen växt ut på min pålle men manen är stubbad fortfarande.
Men jag ska ju sälja honom så jag kanske kommer med en ny stjärna.
*Kl*
Jag träffas gärna, mig känner ni igen på att jag förmodligen har den minsta husvagnen på campingen. Och en pratglad dotter på 7 år!
MillyM
Tyvärr så får du vänta med att skriva ut proppen. RHA har tävlingsmöte i början på februari och då sätts proppen. Så det är bara att vänta och se vilka spännande nyheter som kommer.
Jag tror att många bokade stuga i år pga de dåliga vädret förra året och de var ju inte de lättaste att få en bra parkeringsplats till husvagnen. Men vi fick de men så kom vi tors förm-morgon.
Sen är de många för linedancen oxå som kommer. har lite konakt på NETlogg.
Men min kusin lyckades få stuga tors-fredag iallafall. Vi måste ta oss i kragen och träffas. Tänka att vi kan sitta här och svamla men inte vågar heja på varandra.
Jag tror att många som var på chappen såg mig då jag har en häst som alla känner igen. Men jag vet ju inte vilka ni är bara för de. Erik vet jag ju vem han är. Men han tittade bort varje gång jag skulle heja. Så farlig är jag inte.
Men nu har svansen växt ut på min pålle men manen är stubbad fortfarande.
Men jag ska ju sälja honom så jag kanske kommer med en ny stjärna.
Ja de får vi verkligen hoppas annars får jag nog börja tro att du är lite för FIN för att hälsa
Är väl bara för att jag är lite blyg Men lovar att hälsa nästa gång vi ses....
Bidde ingen stuga för oss..Tänkte satsa på något annat boende,nån som har tips om stugor/vandrarhem?
Är det så alltså? Genom min klubb är jag ju också medlem i Wras (enligt klubbens hemsida i alla fall), går jag då alltså in gratis på tävlingar som är under Wras?
Hmm...det hade jag inte en aning om..vad pengar jag kunde sparat.