Fältsits och western

Sv: Fältsits och western

mhm.. när man är av nöd tvungen så har man itne så mye å välja på.. varesig det gäller sadlar eller hagar ;)

jag är själv, för stunden, av nöd tvungen att rida i klassisk sadel på min tant, hon har fallit ur nu i pälsfällningen så min w-sadel är för stor.. (folk får padda upp bäst de vill.. har jag en sadel som funkar får jag rida i den) ..kommer nog dessvärre bildbevis upp sen under "Bilder från Paxenarions gård"tråden här.. Så då kan du få garva lite glatt åt min hej-kom-och-hjälp-mig-dö-sits.. ;)

Sv: Fältsits och western

mhm.. när man är av nöd tvungen så har man itne så mye å välja på.. varesig det gäller sadlar eller hagar ;)

jag är själv, för stunden, av nöd tvungen att rida i klassisk sadel på min tant, hon har fallit ur nu i pälsfällningen så min w-sadel är för stor.. (folk får padda upp bäst de vill.. har jag en sadel som funkar får jag rida i den) ..kommer nog dessvärre bildbevis upp sen under "Bilder från Paxenarions gård"tråden här.. Så då kan du få garva lite glatt åt min hej-kom-och-hjälp-mig-dö-sits.. ;)
:bow::bow::Ja ,när kommer dom , vill titta nuuuuuuuu:rofl::angel::

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 229
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 805
Senast: Anonymisten
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka