Bilder på er!

Sv: Bilder på er!

kl
Ööh.. Folk har spekulerat, men ingen kan komma på varför jag skrattar för mig själv och drar i byxorna.. (Som sitter under brösten och numer är kasserade.. GOO LEVIS)
19584878.jpg

Ha!! Det här var den bästa, och roligaste bilden i hela tråden!!

Har ingen bild...däremot filmade maken när jag, för första gånger på flera månader, satt upp efter lite linjobb. Jag är sk*tnervös för att känna någon orenhet...:crazy:...men det kändes rätt ok...

Så, nu kan ni se mig "in action"...

Jag och Qar Jessa Rev- Min kompis 16 åriga Appaloosa sto som jag sparkat igång lite lätt efter en härlig mammaledighet (eller föl ledighet).
Meningen var väl att jag skulle rida igång henne inför försäljning men nu måste jag nog sätta stopp för deras planer om det.

:love::love:
Jessi1kopiera.jpg

Din tant var ju ursöt!
Jag som älskar svarta hästar... nu börjar jag dreggla för vita istället! :eek:

...nej...nej... tänt på bajs och kiss fläckarna! iiiinggeeeen vit!

:rofl: Du kan Tro att hon lever på att vara söt många gånger.. Hon har verkligen den där ponnygulligullminen och vet hur man ska använda den för att matte itne ska kunna bli Riktigt sur..

men det är ingen fröjd att se henne i hagen alla gånger.. :crazy:

Har ingen bild...däremot filmade maken när jag, för första gånger på flera månader, satt upp efter lite linjobb. Jag är sk*tnervös för att känna någon orenhet...:crazy:...men det kändes rätt ok...

Hon ser så känslig och fin ut!! :love::love: Nu får du snart sluta visa upp henne.. jag blir ju alldeles dregglig.

Ja, hon är rätt fin men rätt var det är far stoigheten i henne och då är hon inte lika fin längre:angel:. Det gäller att hålla henne på gott humör:D

hon Är ett sto :) Det hör ju till att ha lite temperament..

det är ju därför "vi" alltid säger att vi ska ha en valack.. men när det väl kommer till kritan så står "vi" där med en pissemärr som man får locka och pocka och stryka medhårs för att det ska funka..

Sådan matte sådan häst gäller iaf för mig och Felicia.. :rofl:

hon Är ett sto :) Det hör ju till att ha lite temperament..

det är ju därför "vi" alltid säger att vi ska ha en valack.. men när det väl kommer till kritan så står "vi" där med en pissemärr som man får locka och pocka och stryka medhårs för att det ska funka..

Sådan matte sådan häst gäller iaf för mig och Felicia.. :rofl:

Jisses, vad jag känner igen det där...har alltid jiddrat om att jag SKA ha en valack...men de tre sista har varit ston:cool:...Nu får Raketen bryta trenden, hoppas jag. Fröken är sista stoet...om jag nu kan hålla det:o

hehe.. att Raketen Helt bryter tränden tror jag vad jag vill på.. :P rätt som det är står du där med det där Uuuunderbara lilla ungstoet som du inte bara Kunda låta bli att köpa/ta in..

Säga vad vi vill.. men det Är något visst med ston och rätt som det är så står Hon där och det säger "ting" i skallen på en och Sen är det Kört..

Jag har hävdat ett Bra tag nu att "Neeeeh.. nästa blir en unghäst.. en valack.." Men känner jag mig själv rätt så slutar det Säkerligen med att det blir ett sto till.. (om typ.. arton år eller så..)

Jag törs inte säga emot dig...:o... Har ju hamnat i just den sitsen några gånger. Fröken skulle jag "bara" utbilda...ha ha ha...hon är inköpt numer:cool:...och så har det liksom varit. Hästarna "trillar" in här bara utan att jag letar efter dom...:rofl:

Tur att någon återupprättat trådinnehållet:bow:...En underbart fin bild på ett urtjusigt ekipage. Härligt!!!!!

:rofl::rofl: Men det är väl myyysigt? det där med planerad inköp är ju Helt klart överskattat..

jag skulle ju sluta med hästar för typ sex år sedan, Stenhård och bestämd på den punkten.. Ingen annan mer än de hästar som fanns på gården redan skulle komma i min närhet och när jag flyttat hemmifrån skulle jag Icke befatta mig med hästar alls.

..sen kom felicia.. och där efter har det bara gått utför med det där "sluta-med-hästar"..

Tomparompa är en av de bästa unghästryttarna i sverige enligt mig ^^

Han e även svensk mästare i dummy roping och yaddayadda och yiddayadda :D googla honom så du får fram mer info :D alltid roligt att ha

Han e osså en jäkel på att jävlas med Bew . Någon slängde någon i bäcken hos Peter Lj.:bump:

ohh tackar!

tråden och bilderna är ju gamla men jag kan visa en "ny".. från våren 2007 hehe...

BTW, mittenbilden gamla bilderna... där är hästen nyss hemkommen från Lina_Olsson här på buke :) så inte bara min förtjänst där att han går så fint ;)

Bild032.jpg
[/IMG]

*kl*

Har inga nya bilder på mig och gammelmärren.... :crazy: Bara denna sedan förra våren som Apollo_13 knäppte när vi var på tur...
8699985.jpg

Tyvärr har den nog setts förut.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 696
Senast: Badger
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka