Sv: Bilder på er!
Jag måste iaf få säga att jag inte håller med er om tommy Arvidsson. Vi lämnade iväg våran häst på inridning till honom, det gick inte att få tag i honom överhuvudtaget. När man väl fick tag i honom så var han upptagen och hade itne tid att prata. Sen sa han att vi skulle komma och hämta henne en viss dag. Så åka dom 30 milen dit, då är karjävlen inte ens där och hävdar att det blivit något "missförstånd" säkert...
Hästen är biten överallt och ser ut som en skabbhäst typ.
Jag menar om man märker att dom andra hästarna är så elaka så byter men väl för f'n hage?
Så det var bara att åka hem igen, då han hävdade att hon inte var "färdig" än. han sa att han själv skulle åka och lämna henne hos oss 2 veckor senare.
Vi väntade och väntade, fick inte tag i honom osv, sen så tillslut fick vi tag i honom. Då kunde han inte komma om 2 veckor, men skulle komma 2 veckor senare. han kom inte då heller.
hela historien slutar med att vi åker dit utan att ens ha fått tag i honom och hämtar hem henne.
Jag är inte så imponerad av hans inridning heller, det märks att han har gått på henne alldeles för hårt då hon kickade och blev super stressad när vi tryckte med skänklarna tex..
vet inte vad jag ville med inlägget, men ville bara säga att jag inte rekomenderar honom.