Bilder på er!

Sv: Bilder på er!

oooooh vilka fina pållar! :love: riktit snygga allihoop^^ önskar jag hade nån fin bild på min meed.. :( kanske kommer sen.. när jag fått tag på en vettig digitalkamera :)

Mimbaisn1.jpg

Den här var ju bara underbar! :love:
Är "paddelgalopp" en ny gångart? :D

vad synd...
Vi har ju vår 1a snö nu (om man inte räknar 2dgr i nov)och egentligen tyckte jag det kunde kvittat, men visst har det varit mysigt den här veckan...hellre än regnet i 3mån...
Idag övergick snöandet till regn en stund, men sen blev det snö igen...inte äns vädret kan bestämma sig..:D
Så jag hoppas det håller sig kvar ett tag till iaf...
Synd bara att alla våra ridvägar är blockerade m nedfallna träd...så man är begränsad till hagar och paddocken...

jag och grållen för 6 år sedan:

zu1.jpg

Jag och grållen (viting?) för 1,5 år sedan:

tre01.jpg

En bild till, lite högra form:

hagen11.jpg

Vad är Grållen för ras??

Ni är alla jättefina, känner mig verkligen lite "efter".....
MEEEN, jag blir inspirerad att köra igång madam och lillen!!!!!
:banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Tack! :love:

Han är en underbar connemaravalack som växt över ponnygränsen, han är nog närmare 155cm i mankhöjd!
Han blir 9 år i år!

Han är dock utlånad nu till en hoppryttare men vi får se när han kommer hem =)

Vad har du för hästar? :banana:

En alldeles färsk bild på mig och foderhästen ;)

Han är ju så otroligt fin :love:

BonRaiz och Thornbird: Era är minsann inte så pjåkiga heller :)

Bilder från i helgen,
mycket bus i henne som ni kanske kan urskilja på huvudrörelser på vissa kort + att hon inte vill stå stilla.

Jag tackar...:bow:
Men Bevildered! vart tog dina nytagna bilder vägen....vill se färska, tack...:)

Jag tackar...:bow:
Men Bevildered! vart tog dina nytagna bilder vägen....vill se färska, tack...:)

En vrickning, frusen ridbana och en strejkande filmare.... :crazy: :cry: Nu e vrickningen utläkt, men ist så har hon gått och låst sig i bakkärran.. jätteskojiga överkänsliga fjolla till häst :love: hon rör så lite på sig när det är knaggligt så hon brukar stela till ordentligt bak så här års.. men ska försöka få ordning på det där fotograferandet och pillandet i dag eller i morron, ska bara få min lille vän att orka med hästeriet... om jag bjuder henne på varm choklad så kanske... :idea:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 618
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
779
Senast: Lisen82
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 696
Senast: Badger
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka