Bilder på er!

Sv: Bilder på er!

skulle inte kunna låta bli att uppskatta det...:rofl::rofl:
T tycker att jag är för snäll, eller kanske mesig rentav.. haha, han stog och små slog på mig och jag bara sket i det, så sa han att ja va för snäll och sen stog en vis hingst och nafsade och jag - pang ! då fick han ett gott skratt..:smirk:

:rofl: du är inte mesig, du är tålmodig! ..vette katten om jag har något tålamod med tvåbeningar egentligen.. :angel: Fast T ÄR en j*vla charmknutte... och vissa hingstar.. tja.. dom.. ehum. Är som dom är? ;)

..vill du göra mig en tjänst?

Häll en bunke vatten över T och hälsa från mig.

Dåliga bilder men här är jag på våran quartervalack QQ Winnin Cut

Winninridhus021.jpg

Winninridhus016.jpg

Winninridhus011.jpg

Jag och lilla Fanny.
riden sen i augusti och western riden sen i november.

(ignorera mej, jag är rätt ny på detta)

(super sur flicka här)

sugar dee titan o ultra tee. hon heter ultra sugar, 13 år

Är riktigt kass på paint linjer, är hon pleasure/hunter inriktad ?

Tävlar du henne?

ja det är p/h linjer. jag har henne på foder nu och hade tänkt tävla framöver. hon har fått ett föl som hon lämnade i januari. har varit på flera clinics nu o det går bättre o bättre

*kl*

Märkte att jag och flingpojken inte finns med här....bara jag och gammeltanten.

Här är han

DSC00609.jpg

IM000959.jpg

PICT0242.jpg

måste bara flika in att de ser så mysigt ut med western. Man kanske skulle testa det nån gång.
alla hästar ser så mjuka o fina ut!!!

så snygg han är, blir såååååååååå avundsjuk. :devil:

Menar du min gammelgubbe? :D Tack, ska hälsa honom det ;)
Han kan ju när han vill, men det är inte alltid han vill samarbeta med matte... Han vill väldigt gärna springa lite för fort :angel:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 696
Senast: Badger
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka