Nu upprättas en Tränarlista

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu upprättas en Tränarlista

Det heter feminist.. och nej, jag är ingen feminist utan en anarkistisk socialdarwinist som har tillräckligt mycket skinn på näsan för att stå upp mot folk, oberoende av ålder eftersom jag anser att kön, eller ålder, inte har ett Skvatt med erfarenhet eller kunnande att göra - eller personvärde.

Men du är hjärtligt välkommen att dra mig i håret, vi kan ju alltid ta en öl tillsammans :) För egentligen är jag ganska snäll jag med.

Sv: Nu upprättas en Tränarlista

Jag tror att det är dags att sätta stopp här innan påhoppen blir allt för grova.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: falukorw
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 617
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Lång historia lite kortare. Innan bytte jag om på jobbet tills kravet kom om att in och utstämpling ska ske i jobbkläder. Jag börjar åka...
2
Svar
28
· Visningar
2 042
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff